דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פסטיבל יערות מנשה פותח את שעריו בפני תושבי עוטף עזה

פסטיבל יערות מנשה  - אחד הפסטיבלים למוזיקה ואומנות המובילים בישראל, מתקיים במועצה אזורית מגידו בסוף השבוע הקרוב.
לאות הזדהות וסולידריות עם תושבי עוטף עזה, החליטו מארגני הפסטיבל, להזמין את תושבי העוטף להשתתף הפסטיבל וליהנות מסוף שבוע אופטימי ומהנה. תושבי העוטף ישלמו עבור הפסטיבל או חלקו ,מחיר עלות בדומה לתושבי המועצה האזורית מגידו המארגנת את האירוע. פרטים לתושבי העוטף בתוך הכתבה.
פסטיבל יערות מנשה פותח את שעריו בפני תושבי עוטף עזה
צילום: רן פרץ

החיבור נוצר ביוזמת המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית – גיל לין, חבר המועצה האזורית מגידו, אשר פנה למארגני הפסטיבל וביקש מהם להתגייס.


נתי וירבה – רכז התרבות במגידו וממארגני הפסטיבל: " בימים כאלה עלינו לגלות הזדהות עם תושבי העוטף ואם אנחנו יכולים לעזור להקל על המצב ואולי אף לשמח, זוהי חובתנו"


הפסטיבל חוגג השנה עשור ליסודו, והשנה יופיעו במסגרתו בין היתר: אהוד בנאי והפליטים, פורטיס, טונה, דניאלה ספקטור, טל פרידמן, לונה אבו-נסאר, יעל קראוס, אביב מארק ורבים נוספים.

אחד מתושבי העוטף: "שמחתי לשמוע על ההזמנה, גם במהלך צוק איתן התארחנו במשמר העמק וקיבלנו אירוח מעל ומעבר, הסולידריות בין הקיבוצים בפרט, ובחברה הישראלית בכלל במצבים כאלה, מחממת את הלב, אשמח מאוד לבוא עם ילידי לפסטיבל ולהתאוורר קצת מהלחץ".


איציק חולבסקי ראש המועצה האזורית מגידו הוסיף כי המועצה בראשותו, שמחה על ההזדמנות שניתנה לה לסייע במשהו לרווחת תושבי  עוטף עזה בחווים ימים קשים בתקופה זאת.


לין מסכם: דיברתי עם ראשי המועצות בעוטף, חיזקתי את ידיהם והצעתי את המחווה המרגשת של מועצה אזורית מגידו לתושבי העוטף. המועצות בעוטף עסוקות ועמוסות בימים אלה בדאגה לחיי תושביהם, וההזדמנות לאפשר התאווררות ולו גם לרגע, יחד עם ההרגשה שיש להם גב ותמיכה מכל העם, משמחת ונותנת כוחות נוספים. אנו מחזקים את ידיהם של תושבי האזור, בימים קשים אלה, ונעשה כל שביכולתנו על מנת לסייע".

 

פרטים לתושבי העוטף בלבד

הוספת תגובה חדשה