דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"פתחו את השער, פתחוהו רחב"

חונכים את בית הספר היסודי בשער הנגב, השבוע
חונכים את בית הספר היסודי בשער הנגב, השבוע

השבוע חנכו בטקס חגיגי את בית הספר היסודי הנוסף בשער הנגב, בית ספר צומח, בו נפתחו 3 כיתות א', ובכל שנה תצטרף שכבה נוספת עד שיהיה לבית ספר שש שנתי מלא.

הסיבה לפתיחת בית הספר הנוסף בשער הנגב הוא הגידול המרשים כל כך במספר הילדים במועצה, מ600 ילדים בגילאי היסודי ל900 ילדים תוך עשור, חלק מזה בזכות מאמצי העידוד שעושה המדינה לקליטה באיזור הלא הפשוט הזה, אך לא פחות מזה ולמרות הקושי הביטחוני, גם בזכות החיות, החיוניות, הקסם והאהבה לאיזור של תושביה.

בטקס נכחו עמירה חיים- המנהלת היוצאת של מחוז דרום במשרד החינוך ורם זהבי- המנהל החדש של מחוז דרום במשרד החינוך וניר מאיר, מזכ"ל התנועה. את ההצגה גנבו כצפוי, ילדי כיתות א' בבית הספר החדש וילדי בית הספר הקיים שלקחו חלק בטקס.  

ניר מאיר מזכ"ל התנועה בירך בטקס ואמר: "בתחילת דצמבר בשנה שעברה, ביום חמישי בלילה נפלו 3 רקטות קסאם על האיזור, ומיד ביום למחרת ירדנו, משלחת ממטה התנועה לקיבוצי שער הנגב כי הבנו את המשמעות של לילה כזה והיה לנו חשוב להיות שם בעצמנו, ואכן בשער הנגב שרר מתח גבוה בעיקר בגלל טורניר הכדורעף שהתקיים באותו יום, באחת ההפסקות לקח אותי אלון שוסטר לאחת המרפסות והראה לי את יסודות בית הספר שהתחילו בבנייתו והבטיח שבשנה הבאה יקום כאן בית ספר, ובאמת תוך פחות משנה אנחנו חוגגים את פתיחתו. אלון, שמסיים בימים אלו את תפקידו בתור ראש המועצה, איש חינוך בכל רמ"ח איבריו, לא יכל "לסדר" לעצמו מתנת פרידה טובה יותר לסיום תפקידו. 

גם אלון שוסטר, ראש המועצה המסיים, בירך והודה לכל הנוכחים שלקחו חלק במאמצים האדירים להקמת בית הספר, שכאמור, אין סימן טוב ממנו לחיות ולחוזק של האיזור כולו ושל שער הנגב בפרט.

 

הוספת תגובה חדשה