דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רפסודיה - גם באגף הצעירים

רפסודיית צעירים

בסוף השבוע האחרון התאספו כ-150 צעירים וצעירות בגילאי 18+, מקיבוצים מכל חלקי הארץ לאירוע הרפסודיה השנתי שמתקיים כבר מזה עשור והפך למסורת קיבוצית. רפסודיית צעירים

השנה, בפעם הראשונה, הפעיל אגף הצעירים את הרפסודיה בשיתוף פעולה פורה עם אגף חינוך שסיים רק יומיים קודם את שלושת מחזורי הרפסודיה לנוער המוכרים לכולם.

ברפסודיה זכו הצעירים והצעירות, שאינם כבר בגיל בו מתרחש מפגש כזה לעיתים קרובות, למפגש חוויתי של יומיים על שפת הכנרת, בו הקימו מחנה ללינה, בנו רפסודות מרשימות לחציית הכנרת, ונהנו מארוחת ערב מפוארת וממסיבה לאחר מכן.

השנה, בנוסף, זכו לארח בנוסף, קבוצה מיוחדת של תנועת "החלוץ למרחב" מארגנטינה, שעבורם היווה האירוע חיבור משמעותי וחשוב לצעירי התנועה הקיבוצית, זאת במסגרת מגמה שהאגף מוביל ליצירת שיתופי פעולה וקידום מטרות משותפות עם גופים רבים דומים יותר ופחות.  

המשתתפים שהגיעו נחשפו לפעילות האגף ורשת הצעירים של התנועה הקיבוצית, ואילו נציגי האגף שמעו מהם על צרכי הצעירים כפי שהם רואים אותם והנושאים שמעסיקים אותם ביומיום ובהם יכול האגף לתרום ולהשפיע. האגף כבר החל לעסוק בתכנון הרפסודיה הבאה, בהתאמת הפעילות לצעירים ובשאיפה להרחיב את האירוע לעוד קיבוצים רבים.

אסיף איזק ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה: "ישנה חשיבות רבה למיסוד המפעלים של האגף, כאשררפסודיית צעירים הרפסודיה מהווה חלק משמעותי ממפעלים אלו, כמו גם ההאקטון ופעילויות נוספות.
האגף חוזר לאט לאט להיות בית ומקום לצעירי התנועה הקיבוצית! מרגש לראות איך רשת הצעירים בהובלתה של רותם שניצקי גדלה ומתפתחת".

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים: "זאת הייתה חוויה מדהימה לקחת חלק בארגון האירוע ובאירוע עצמו, להכיר ולפגוש את הצעירים, לספר על התוכניות שלנו כאגף ולראות שיש הון אנושי איכותי לעבוד איתו. רשת הצעירים מתחילה לרקום עור וגידים, עוד ועוד צעירים נחשפים לפעילות ומעוניינים לקחת חלק. אנו מודים לכל המשתתפים שהגיעו ולקחו חלק ברפסודיה וגאים באפשרות להמשיך את המסורת ולהרחיב אותה".

הוספת תגובה חדשה