דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שווה לבקר בגלריית הללווד (HILLELWOOD) בבית העמק!

הלל מילר, מקיבוץ בית העמק, נולד בדרום אפריקה ועלה לישראל בשנות ה-70, היישר לקיבוץ. הלל, חקלאי, מומחה לליצ'י ואבוקדו, בבוקר מגדל ומטפח את העצים ובערב מגלף בענפי ושורשי העץ ומוצא בהם עולמות מיוחדים ונסתרים. גלריית היללווד בקיבוץ בית העמק, פתוחה לכולם וללא עלות. הלל ישמח לעשות לכם סיור פרטי ומודרך, להציג את פסליו ולספר על תהליך היצירה.
הלל מילר
הלל מילר
הלל מילר במטע האבוקדו של הקיבוץ
הלל מילר במטע האבוקדו של הקיבוץ

הילל מילר, מקיבוץ בית העמק, נולד בדרום אפריקה הלל מילר נולד בשנת 1944למשפחה יהודית, ועלה לישראל בשנות ה-70, הישר לקיבוץ. כבחור צעיר עבד הלל בחברת רואי חשבון שהייתה בבעלות אביו בדרום אפריקה, אולם "חיידק היערות" לא מש ממנו. הלל עזב לקייפטאון והחל בלימודי יערנות.
כשהגיע לבסוף לישראל בחר להתיישב בקיבוץ בית העמק שבגליל המערבי שם עבד כל חייו בענף האבוקדו וגידול הליצ'י. גידול אבוקדו וליצ'י, ביחד עם תפקידו כמנהל ענף המים בקיבוץ הם מפעל חייו. 

בגילוף ופיסול בעץ החל לעסוק במקרה, במהלך שירות מילואים. במהלך מלחמת לבנון הראשונה, כאשר היה תקוע עם חבריו ליחידה במשך כמה שבועות בשדה קוצים פתוח ושומם, שורשי הקוצים שימשו לו לפסליו הראשונים, כמו כן גם יתדות האוהלים, לפעמים. את כישרונו ויכולותיו פיתח בסוגים שונים ומגוונים של עצים, אולם חומר הגלם העיקרי שמשמש אותו הוא, כמובן, עץ האבוקדו. עבור הלל, עצים חיים, טבע, ועץ דומם הם חייו ונשמתו. בבוקר מגדל ומטפח את העצים ובערב מגלף בענפי ושורשי העץ ומוצא בהם עולמות מיוחדים ונסתרים. בכל אחת מעבודותיו הוא חושף את סודות החיים, התנועה והרוח האורבים בכל פיסת עץ, בכישרון רב ובאהבה.

גלריית היללווד בקיבוץ בית העמק, פתוחה לכולם וללא עלות. הלל ישמח לעשות לכם סיור פרטי ומודרך, להציג את פסליו ולספר על תהליך היצירה. 

גלריית היללווד (HILLELWOOD), קיבוץ בית העמק, בתיאום מראש: 0586815163

דף הפייסבוק של הלל: https://www.facebook.com/HillelWood

כמו כן, הוא מציג תערוכה אשר פתוחה, ללא תשלום, עד תאריך 29.8.19 בגלריית המבואה באזור התעשייה מילואות דרום. 

 

תערוכה של הלל מילר בגלריה של מילואות

הוספת תגובה חדשה