דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

המתנדבים בעם

מתנדבי חמ"ל המשימות התנועתי סייעו השבוע בשדה נחמיה, כפר סאלד וניר יצחק, למעבר ילדי גיל הרך למבנה ממוגן, סילוק צמחיה שעלולה להידלק ולאיים על בתי תושבים, והכנת בתי הילדים לשיפוץ וצביעה מחדש לקראת חזרת הילדים
הגן הממוגן
הגן הממוגן בשדה נחמיה.

חמ"ל התנועה הקיבוצית לקידום משימות של עזרה לקיבוצי הנגב המערבי וגבול הצפון מרחיב פעילות. אתמול, יום חמישי, עבדו מתנדבים שארגן החמ"ל בקיבוצים שדה נחמיה וכפר סאלד בצפון, ובניר יצחק בנגב המערבי.

בשדה נחמיה מתקיימת פעילות גיל הרך במקלטים, מאז החלה המלחמה. השבוע הגיע לקיבוץ מבנה חדש ממוגן (מ.מ.ס) נעים לשהייה, והוא ישמש מעתה את הילדים והגננות. ביום חמישי בבוקר הגיעו מתנדבים מטעם חמ"ל המשימות וחברים מהקיבוץ ובמשך כמה שעות עמלו על ניקיון המבנה, והעברת כל ציוד הגן אליו – ריהוט, משחקים וספרי ילדים, הנחוצים לשהיית הילדים והלימוד בו. זה משמח מאוד את כולנו, סיפרו נוגה הרדוף ונגה שושן, וכמובן את הילדים, הנרגשים מאוד להיכנס למבנה החדש, שנרכש בכספי משרד הביטחון.

במקביל, בקיבוץ השכן כפר סאלד, עבדו מתנדבים מקיבוצים שונים על סילוק צמחייה ("חירמוש") מסביב לקיבוץ, בכדי למנוע מצב מסוכן בו תסכן אש שתפרוץ אחרי נפילת רקטה ותאיים על בתי הקיבוץ.

קיבוץ שלישי שנהנה ממתנדבי חמ"ל המשימות הוא ניר יצחק שפונה מהנגב המערבי. אל הקיבוץ הגיעו 40 מתנדבים מאזור ירושלים והסביבה, שעבדו בבתי הילדים בקיבוץ על אריזת כל הציוד שהיה בהם וננטש מאז שבעה באוקטובר, הוצאתו של הציוד ואחסונו במקום מסודר, לפני התחלת שיפוצם וצביעתם מחדש של בתי הילדים בקיבוץ, לקראת חזרתם של הילדים אליהם.  

רוצים לסייע לחברי קיבוצים בצפון ובנגב המערבי? מוזמנים להתקשר לחמ"ל המשימות של התנועה הקיבוצית בטלפון *9072 או לגלוש לאתר שכתובתו היא: https://www.hamal-tkz.co.il

הוספת תגובה חדשה