דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אספת משקים שנתית במילואות ומשקי המפרץ –"נמצאים במאבק על עתידה של החקלאות"

און ברזילי: "זהו מאבק שמתרחש במקביל למאבק בכוונה להפקיע אדמות חקלאיות לטובת בנייה עירונית. זוהי מלחמה על כל שעל, וכך צריך להתייחס לזה"
אספת משקים שנתית במילואות ומשקי המפרץ –"נמצאים במאבק על עתידה של החקלאות"
מנכ"ל תשלובת מילואות, און ברזילי ודנה שלזינגר מנהלת משקי המפרץ. צילום: רובי נוי

השבוע נערכה אסיפת המשקים השנתית של תשלובות מילואות ומשקי המפרץ בה הוצגו לנציגי המשקים - הבעלים תוצאות שנת 2018 ותחזיות שנת 2019. באירוע החגיגי נכחו, נוסף ל 26 נציגי הקיבוצים הבעלים והנהלות מילואות ומפעליה, גם ראש המועצה האזורית זבולון - עמוס נצר, ראש המועצה האזורית מטה אשר- משה דוידוביץ', מזכ"ל התנועה הקיבוצית - ניר מאיר, יו"ר שולחן הארגונים - יאיר ריינמן, חבר דירקטוריון מילואות-השר לשעבר שלום שמחון ואחרים.

מנכ"ל תשלובת מילואות און ברזילי אמר באירוע: "למרות האתגרים הקשים שעמדו בפנינו השנה, תוצאות 2018 טובות. אנחנו נמצאים במאבק על עתידה של החקלאות מול מדיניות ממשלה שפוגעת בה באופן מתמשך. זהו מאבק שמתרחש במקביל למאבק בכוונה להפקיע אדמות חקלאיות לטובת בנייה עירונית.  זוהי מלחמה על כל שעל, וכך צריך להתייחס לזה".

 ראשי המועצות האזוריות, כמו גם מזכ"ל התנועה הקיבוצית הסכימו על הבעיות הרגולטוריות והצרת צעדי החקלאים ועל הצורך לשתף פעולה ביחד – מועצות אזוריות, תאגידים חקלאיים והתנועה הקיבוצית, כדי להצליח ולשמר את החקלאות.

לאחר הצגת התוצאות על ידי המנהלים, הגיע רגע מרגש בו הוענק פרס שנתי על תרומה לקהילה לאחד מחברי המשקים של מילואות. מזכיר התשלובת וחבר צוות מעורבות בקהילה של תשלובת מילואות, רמי רז, העניק למשה תרזי מראש הנקרה, את אות 'איש השנה' על התנדבותו בבית הספר לחינוך מיוחד 'חורשה' ועבודתו עם ילדים אוטיסטים. תרזי מלמד כבר 10 שנים את ילדים בית הספר כיצד לעבוד עם כלי עבודה מכניים וחשמליים והם מצפים לו מידי שבוע. רז: "תשלובת מילואות מגדירה את המעורבות בקהילה כחלק מהמדיניות והחזון שלה ומקצה מידי שנה תקציב יעודי לשם כך. הענקת אות ההוקרה על ידי הארגון מהווה חלק מהדגש שאנחנו נותנים לנושא ומסר חשוב לציבור על חשיבות הקשר שלנו לקהילה".

תשלובת מילואות מקיימת מידי שנה אסיפת משקים ומזמינה אליה את הנהלות המשקים, הדירקטורים של כל חברות מילואות, ומנהלי תשלובת מילואות ומשקי המפרץ.

הוספת תגובה חדשה