דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בשבת הקרובה: באים לתמוך באנשי המחאה של נס ציונה כנגד האלימות שהם סופגים

מה הייתם עושים אם בוקר אחד הייתם קמים ורואים על קיר ביתכם את הכתובת "כאן גר סמאלן בוגד"? זה מה שקרה לצבי פלטיאל, ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה בנס ציונה. אנו קוראים לחברי וחברות הקיבוצים באיזור - הגיעו במוצ"ש בהמוניכם לנס ציונה ועמדו יחד עם המפגינים המקומיים כחומה בצורה נגד האלימות
הגרפיטי שרוסס על חומת ביתו של צבי פלטיאל
הגרפיטי שרוסס על חומת ביתו של צבי פלטיאל

מזה כחצי שנה מתקיימות מחאות בנס ציונה - פעמיים בשבוע יוצאים מאות נס ציונים לרחובות נושאים דגלים, שלטים, מגפונים, זמבורות ומנסים להעביר את המסר לציבור הרחב. 

מזה כחודשיים מתייצבים מולם במספרים נמוכים תומכי ליכוד. פעילי הליכוד נושאים שלטים בהם כתוב "שמאלנים בוגדים" ומשמיעים קריאות נאצה מול אנשי המחאה. העימות מולם הולך ומחריף, וכולל ניסיונות לאלימות פיזית, הדבקת סטיקרים "שמאלנים בוגדים" במרחב הציבורי ועל בתים פרטיים ואפילו מעקב ברכב אחרי פעילי מחאה.

בימים האחרונים צויירו בעיר כתובות גרפיטי "שמאלנים בוגדים", ציירו על גדר ביתו של צבי פלטיאל, והשיא היה זריקת רימון הלם לחצר ביתם של אנשי מחאה בעיר. אין ספק שמדובר במדרון חלקלק ועלינו לעצור אותו ומייד. הם לא מפחידים אותנו. אנחנו נמשיך להפגין כנגד המצב האבסורדי שבו נאשם בפלילים השקוע עד צוואר בניגוד אינטרסים מנהל את המדינה לטובתו האישית.

המפגינים מבטיחים כי מחאת נס ציונה לא תשבר, ובכוונתם לקיים אירוע גדול במוצאי שבת הקרובה, בשעה 17:00 בצומת ויצמן -הבנים (בנק הפועלים, קניותר).

לפרטים נוספים: מני שני, מחאת נס ציונה - 050-5257504

הוספת תגובה חדשה