דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בשורה לקיבוצים השותפים לתכנית אימוץ חיילים בודדים: משרד הביטחון מגדיל את התקצוב עבור אחזקת חיילים

מחלקת חיילים בודדים בתנועה הקיבוצית שמחה לבשר בשעה טובה על עדכון תנאי החוזה עם משרד הביטחון בעבור אחזקת חיילים בודדים בקיבוצים: החל מהראשון ליולי 2023 הסכום שמשולם לקיבוצים עבור אחזקת חייל, שעומד היום על 1100 ש"ח, יעודכן ל-1300 ש"ח. יעל אייזנר, מנהלת מחלקת חיילים בודדים: "בשורה חשובה שתעזור לקיבוצים המאמצים להמשיך לתת לחיילים את התנאים הטובים ביותר עבורם"
חיילים בודדים מתקבלים באהבה בנחשונים. בשורה לקיבוצים השותפים לתכנית האימוץ
חיילים בודדים מתקבלים באהבה בנחשונים. בשורה לקיבוצים השותפים לתכנית האימוץ

עדכון זה הוא פרי מאמצים כבירים ולחץ מתמשך, הן מהצוות התנועתי והן של תנועת הצופים, ומו"מ ממושך שמסדיר למעשה גם דיון עתידי והתאמות, ללא צורך בפתיחת החוזה מידי כמה שנים.

יעל אייזנר ממחלקת חיילים בודדים מציינת כי "חילופי גברי במשרד הביטחון בסיוע עקשנות ונחישות מצדנו הביאונו להישג נכבד זה, ובטוחני שהתאמת הסכום להוצאות יסייע בידי הקיבוצים להמשיך להפעיל בגאון את התכנית בתנאים הטובים ביותר שיש בנמצא, ולאמץ אל חיקם מאות חיילים בודדים מדי שנה. אנו מודעים לעובדה שהמניע לקליטת חיילים בקיבוצים הוא תרומה לחברה ולמדינה, אך יחד עם זאת משוכנעים שחלק מתפקידנו הוא לשפר את התנאים ולהקל מעט את המשא הכלכלי".  

זו ההזדמנות להודות לכ-65 קיבוצים שמאמצים חיילים בודדים וגרעיני צבר, לעשרות הרכזים המצויינים שמלווים ביומיום ובסופי השבוע את החיילים , להנהלות שעל אף העומס מתפנות לשאר רוח שבעשייה חברתית כל כך משמעותית ולקהילות הקיבוצים שפותחות את הבית והלב. בהקשר זה, מתחייבת אייזנר לקיבוצים: "נמשיך לקדם האינטרסים שלכם ושלנו ללא לאות ולהיות כתובת לתמיכה וסיוע עבורכם, ככל שנדרש. זכות גדולה היא לנו לחוות ביומיום את פניה הנפלאות של החברה הקיבוצית".

הוספת תגובה חדשה