דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

גם בשבת הקרובה יוצאים להפגין ברחבי המדינה!

גל המחאות ששוטף את ישראל וביניהן מחאת הדגלים השחורים, העצמאים, תנועות הנוער והעובדים והעובדות הסוציאליים מחייב גם אותנו, הקיבוצניקים והקיבוצניקיות לצאת לרחובות, לגשרים, לצמתים ולמחלפים ולמחות. התנועה הקיבוצית קוראת לחברי וחברות הקיבוצים לא להישאר אדישים למתרחש במדינה ולצאת להפגין במוקדים השונים
נציגי מטה התנועה מפגינים בשלישי מול הכנסת
בתמונה: נציגי מטה התנועה מפגינים בשלישי מול הכנסת

משבר הקורונה חשף ביתר שאת את כל הכשלים - חוסר אמון גורף בראש הממשלה, ביכולת הניהול שלו ויושרו האישי, מדיניות לקויה בכל הנוגע למלחמה בהתפשטות הנגיף והמשבר הכלכלי שפרץ בעקבותיה וסדר עדיפיוית לקוי המציב פוליטיקה קטנה ואישית על פני פיתרון למצוקות האזרחים. 

אנו, חברי וחברות הקיבוצים, המכירים היטב בחשיבות הערבות ההדדית, החינוך, הבריאות והדמוקרטיה חייבים להצטרף אל המאבקים והמחאות הרוחשים כעת על פני כל המדינה. מדובר במאבקים שלנו - מאבקים על תפיסת עולמנו, על ערכינו ועל העתיד שאנו רוצים לייצר לילדינו ונכדינו.

ביום שלישי האחרון התקיימה מול כנסת ישראל הפגנה שהיוותה איחוד של כל המחאות כנגד חוק ההסמכה, שאמור לאפשר לממשלה לבצע הליכי חקיקה במקום הכנסת. במידה והחוק יאושר, רה"מ יוכל לקבוע תקנות ולהגביל זכויות יסוד של אזרחי המדינה, כולל החירות להפגין, ללא פיקוח של חברי הכנסת. בהפגנה השתתפו גם המשנה למזכ"ל התנועה, גיל לין, מנכ"לית התנועה, הדס דניאלי-ילין, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה, עפרי רביב, מנהלת רשת הצעירים של התנועה, רותם שניצקי ופעילים נוספים מהתנועה. 

לרשימה מתעדכנת של כל ההפגנות והמחאות הקרובותלחצו כאן

מעוניינים/ות לקיים הפגנה או פעילות מחאה בקיבוצכם/ן או באזור - הירשמו כאן

הוספת תגובה חדשה