דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

דרושות: נשים המעוניינות להיות מנהלות המחר

האקדמיה למנהלות המחר מחפשת את הנשים בקיבוצים שמעוניינות לעשות את הצעד הבא בחייהן המקצועיים ולהתפתח לתפקידי ניהול בכירים. הקורס, שהוא תוצר של שיתוף פעולה בין התנועה הקיבוצית, איגוד התעשייה הקיבוצית, הקיבוץ הדתי ומרכז השלטון האזורי, בנוי משמונה מפגשיים שבועיים וצפוי להתקיים בין 18/8 - 30/4
האקדמיה למנהלות המחר

בית הספר למנכ"ליות העתיד בו הסתיימו זה מכבר ארבעה מחזורים מוצלחים שינה את שמו ל"האקדמיה למנהלות המחר" ופותח מחזור נוסף, על אף כל הלבטים. בהכשרה הנפרסת על פני שמונה מפגשים שבועיים, יקבלו המשתתפות מיקוד לאיכויות הטבועות בהן ויצויידו בידע, כלים ומיומנויות מעולם הניהול שיאפשרו להן הבנה ארגונית רחבה יותר, ויעזרו לבנות ולהגיע לשלב הבא בהתפתחות האישית. ביחד עם קבוצת השוות שלהן, אשר מגיעות ממגוון תחומי עיסוק ועשייה, יבנו המשתתפות קהילת מנהלות שתהווה מרחב שייכות ופלטפורמה לשיתוף ידע, למידת עמיתות, יצירת חיבורים ורקימת שותפויות.

במסגרת הקורס יתמקצעו המשתתפות בנושאים שונים כמו משא ומתן, עולם העבודה החדש, תקשורת אפקטיבית, פוליטיקה ארגונית, בינה מלכותית בשירות המנהלות ועוד. זאת, נוסף על מפגש עם מנהלות בכירות במשק וביקור בכנסת ישראל. המפגש ראשון יתקיים בתאריך 30.4.23 בית התנועה הקיבוצית ביקום, ושאר המפגשים יתקיימו במועצה האזורית מנשה.

הילית בן צבי, מנהלת היחידה לקידום שיוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית ובמרכז השלטון האזורי: "בחודשים האחרונים התלבטנו רבות האם נכון לפתוח בתקופה שכזו קורס למנהלות המחר, אך הנושא החשוב של מיומנויות ניהול בעידן של אי ודאות והמספר הנמוך של נשים סביב שולחן קבלת ההחלטות, גרמו לנו להחליט כן לפתוח גם בשנה מורכבת זו מחזור נוסף. ערכנו שינויים, דייקנו ואפילו את שם הקורס שינינו, אבל לא ויתרנו. אני קוראת לנשים המעוניינות להתפתח ולהמשיך לצמוח בעולם הניהול להצטרף לאקדמיה שלנו כדי להתקדם מקצועית, ויחד איתנו לייצר מציאות בה יותר נשים נמצאות בצמתי קבלת ההחלטות".

לחצו כאן לפרטים נוספים והרשמה

הוספת תגובה חדשה