דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הבחירה הנכונה - המנכ"לית הנכנסת של מפלגת כחול לבן מקיבוץ געתון

יעל רון בן-משה, חברת קיבוץ געתון, החלה השבוע את תפקידה כמנכ״לית מפלגת כחול לבן. רון בן-משה החליפה בתפקידה את המנכ״ל היוצא, אגאי יחזקאל
הבחירה הנכונה - המנכ"לית הנכנסת של מפלגת כחול-לבן מקיבוץ געתון
יעל רון בן-משה. צילום מעמוד הפייסבוק של מנכ"לית כחול-לבן

רון בן-משה בת ה-42, נשואה ואם ל-3, ניהלה ב-6 השנים האחרונות את אשכול רשויות הגליל המערבי - אשכול הרשויות הראשון בארץ - ובאחריותה היה תקציב שנתי של מעל 80 מיליון ש״ח, שהתחלק בין 13 ערים ורשויות מקומיות, בהן מתגוררים כ-250 אלף תושבים, מכל המגזרים והדתות. במסגרת תפקידה כמנהלת אשכול רשויות הגליל המערבי, עבדה באופן צמוד עם ראש העיר מעלות-תרשיחא לשעבר, שלמה בוחבוט ועם ראש העיר עכו, שמעון לנקרי.

יעל רון בן-משה: ״אני מודה ליו״ר המפלגה בני גנץ על האמון. מדינת ישראל ניצבת בפני אתגרים גדולים ביותר ועל כן, אני שמחה על הזכות להיות חלק מהנהגת מפלגה אחראית, ערכית וממלכתית שהיא האלטרנטיבה השלטונית הראויה היחידה״.

יו״ר המפלגה ושר הביטחון, ח״כ רא"ל (במיל') בני גנץ בירך על כניסתה לתפקיד: "אני שמח על הצטרפותה של יעל להנהלת המפלגה, היא כוח חשוב ומשמעותי ואני בטוח שתסייע למאמץ של כולנו בעבודה המאומצת עבור אזרחי ישראל. אני גאה בכניסתה של עוד אישה לתפקיד בהנהגה אצלנו, זאת לצד ייצוג נשי בולט למפלגה גם בכנסת ובממשלה״.

הוספת תגובה חדשה