דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הצטרפו לנבחרת המנטורים והמנטוריות של התנועה הקיבוצית - ליווי מקצועי למנהלות ומנהלים בכירים בקיבוץ

עברת דרך מקצועית ארוכה. התמודדת עם אתגרים, כישלונות והצלחות ובנית קריירה ראויה להערכה. עכשיו הזמן שלך למנף את הניסיון, הידע והכישורים שרכשת ולהעביר אותם הלאה!
מנטורינג

מיהו מנטור?

מנטור הוא מורה/ת דרך אישיים, אוטוריטה מקצועית, איש/אשת מקצוע מנוסה בעל מיומנויות חניכה וליווי הרותם את ניסיונו וכישרונותיו לטובת הצלחה, העצמה והגשמה של אחרים. זהו אחד העיסוקים המתגמלים ביותר שיש ברמה האישית.

התנועה הקיבוצית שמה לה למטרה להעצים את ההנהגה הקיבוצית ולעודד את קיבוציה למנות לתפקידים המובילים את חברי וחברות הקיבוץ שלהם. כדי לחזק מגמה זו אנחנו מקימים נבחרת מלווים מוסמכים שיעברו הכשרה ויוכלו  לספק ליווי לממלא/ת תפקיד.

תוכנית ההכשרה מיועדת לקיבוצניקים/ות עם ניסיון ניהולי מוכח במרחב הקיבוצי, רצון להוביל ולהשפיע, תקשורת בין אישית טובה ונכונות לתת מעצמם למען ההתפתחות המקצועית של אחרים. התוכנית תתמקד בכלים המקצועיים של מנטורינג בליווי סימולציות ותירגול ותקנה מיומנות מקצועית לליווי איכותי של ממלא/ת תפקיד. התוכנית תכלול חמישה מפגשים בני שלוש שעות אחת לשבועיים בזום. מנחת התוכנית, דנה בר לב, היא יועצת ארגונית המתמחה בהכשרת מנטורים במגזר הציבורי והפרטי.

בין הנושאים בהם תעסוק התוכנית:

  • תפיסת תפקיד החונך
  • מהו חוזה חניכה
  • תיכנון וקביעת יעדים לתהליך
  • יסודות החניכה: תישאול מקצועי, מתן משוב ושיקוף
  • התמודדות עם טיפול בהתנגדויות
  • חשיבה יצירתית במהלך החניכה

 

ההשתתפות בתוכנית מותנית באישור צוות התוכנית.

עלות התוכנית: 800 ₪. השתתפות עצמית: 400 ₪. בנוסף תינתן מלגה מהתנועה הקיבוצית של 400 ש"ח

להרשמה: https://forms.gle/1qz8YunVpEpkSU6S6

הוספת תגובה חדשה