דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הקיבוץ המחוסן הראשון בעולם

בתחילת השבוע פרסם משרד הבריאות כחלק מהנתונים היומיים שהוא מפרסם כי קיבוץ כישור הוא הקיבוץ הראשון בעולם שכל חבריו קיבלו את חיסון הקורונה
חיסון קורונה

הקיבוץ, שכל חבריו "מחוברים" לכפר "כישורית", הפגין אחריות מרשימה כשכל 129 חבריו התחסנו כבר בשתי מנות כנגד נגיף הקורונה, בנוסף אליהם התחסנו. ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, התקשר לשוקי לוינגר, מנהל כישורית, בכדי לברך על ההישג הראשוני והמרשים.

נכון לאמצע השבוע התחסנו 104,000 מקרב אוכלוסיית הקיבוצים הכשירים לחיסון בחיסון הראשון, מתוכם - 89,000 אלף התחסנו גם בחיסון השני.

ישראל אשל, מנהל הקהילה בקיבוץ, מספר: "השאלה האם להתחסן, לא עלתה בקרב חברי קיבוץ כישור. אולי היו חששות אך לכולם היה ברור שמתחסנים. לנגד עיניהם של החברי הקיבוץ, החיים בקהילה שיזורית לצד ועם חברי כישורית, עמדה הדאגה, לא רק לבריאותם שלהם אלא גם ואולי אף יותר, לבריאותם של חברי כישורית שחלק גדול מהם נמצאים בקבוצת סיכון. עד היום לאף אחד בקיבוץ לא צמח זנב ולא צמחו קרניים ותחושת הביטחון היחסי, שהרי המגפה עוד לא חלפה, משחררת מלא מעט דאגה".

כישורית, הממוקמת על אדמות קיבוץ כישור, הוקמה בשנת 1997 כבית לחיים לבוגרים בני 21 ומעלה, במטרה שתהווה עבורם מקום בו יוכלו לחיות חיים מלאים ועצמאיים, ולהתבגר ולהזדקן בכבוד, תוך קבלת מענה לצרכים הפיזיים והמנטליים הייחודיים להם. מסגרת החיים בכישורית מספקת לחברי כישורית אפשרויות תעסוקה, פעילות פנאי ענפה וחוגים, מגורים אישיים, פיקוח וטיפול רפואי ושירותי סיעוד.

הוספת תגובה חדשה