דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התנועה הקיבוצית קוראת לממשלה להציב את החזרת החטופים בראש יעדי המלחמה

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר מסר הצהרה בישיבת מזכירות התנועה האחרונה ואמר כי ההודעה על דבר מותו של יאיר יעקב מניר עוז היא "תזכורת נוספת לדחיפות הגדולה של הגעה להסכם שיציל את חייהם של החטופים. דרושים קיבוצים נוספים שיתנדבו לאייש את אוהל התנועה שהוקם בכיכר החטופים בתל אביב. ביום שני הקרוב מגיעים לתמוך במשפחות החטופים בוועדות הכנסת
כולנו חטופים עד שכולנו חוזרים

בפתחה של ישיבת מזכירות התנועה הקיבוצית האחרונה שהתקיימה ביום ראשון קרא מזכ"ל התנועה ניר מאיר לממשלה "להציב את החזרת החטופים בראש יעדי המלחמה. בלעדיי החזרת כל החטופים הביתה - לא יהיה הניצחון שלנו שלם". מאיר ציין כי בסוף השבוע התבשרנו בכאב על כך שהתברר מעל לכל ספק שיאיר יעקב ז"ל מקיבוץ ניר עוז אינו בין החיים, נרצח בשבעה באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה. "זו הייתה תזכורת נוספת לדחיפות הגדולה של הגעה להסכם מקיף שיציל את חייהם של החטופים המוחזקים בתנאים מחרידים ובסכנה מוחשית", אמר מאיר.

עברו יותר מארבעה חודשים מאז השבת השחורה והלב של כולנו שבוי בעזה. כדי לחבק את משפחות החטופים ולדרוש להחזיר את מי שנמצא בידי חמאס, הקמנו את אוהל התנועה הקיבוצית ב"כיכר החטופים" בתל אביב. אנו קוראים לכל הקיבוצים, מכל רחבי הארץ, להתגייס ולהתנדב באיוש האוהל. כל קבוצה מאורגנת צריכה לכלול לפחות עשרים אנשים. נשמח אם תביאו אתכם מרק חם, שתיה חמה או כל דבר שיעודד את המשפחות. אנחנו מחכים לכם בכיכר. קיבוצים שמעוניינים לסייע מתבקשים למלא את הפרטים בקישור - https://bit.ly/3I3EBkO.

ביום שני הקרוב שני בכנסת לא משאירים את משפחות החטופים לבד: כמדי יום שני בשבוע, יגיעו משפחות החטופים לכנסת כדי לגייס תמיכה, להשמיע את קול זעקתן ולפעול למען שחרורם המיידי משבי חמאס והפסקת סבלם הנורא. בואו לתמוך במשפחות ולהיות לצידן ומאחוריהן בוועדות הכנסת - לחצו כאן להרשמה.
לשאלות בנושא ניתן לפנות לאיילת סלע יונגרמן מהמחלקה הפוליטית של התנועה: 050-3993435.

הוספת תגובה חדשה