דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"מה שהכי עזר לי במהלך 24 השעות של ההאקתון היה לפגוש את המנטורים וליצור רשת קשרים עם אנשים איכותיים"

רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית מציגה: ההאקתון הקיבוצי השני למציאת פתרונות לאתגרים במרחב הקיבוצי והכפרי – 24 שעות של חשיבה מחוץ לקופסא עם מיטב המנטורים והיועצים בתחומים השונים
ההאקתון הקיבוצי השני

ההאקתון יתקיים ב-19 בספטמבר, במתחם"SouthUp"  במועצה האזורית שער הנגב, ויכלול בתוכו תחרות בין יזמים ויזמיות הנמשכת יממה שלמה (24 שעות!) ברצף. כל יזם ייפגש עם מנטורים רבים מתחומים שונים, שיאפשרו לו לקבל "ארגז כלים" לפיתוח הרעיון למוצר ממשי. המנטורים יעמידו את ניסיונם הרב לטובת היזמים המתחילים. 

השנה יתמקד ההאקתון במציאת פתרונות לאתגרים במרחב הקיבוצי והכפרי, וצפויים להיות בו מתחמי עבודה מאפשרי ומקדמי חשיבה מחוץ לקופסא, סדנאות העשרה ויצירה על מנת להעשיר ולפתח את היזמים והיזמיות שיגיעו להאקתון. כל זאת ועוד הרבה הפתעות שמחכות למשתתפים ולמנטורים שיגיעו לאירוע.

זוכה ההאקתון בשנה שעברה, ניתאי חבשוש
זוכה ההאקתון בשנה שעברה, ניתאי חבשוש 

ניתאי חבשוש (33) מקבוצת כנרת, שזכה בהאקתון הראשון, תיאר לנו כיצד סייע לו לגיבוש המיזם שלו: "אני יזם, יצרתי מספר פרויקטים חברתיים, פיזיים ודיגיטליים. בזכות ההאקתון חשבתי על רעיונות למיזמים, ולמעשה גם פיתחתי את המיזם הספציפי הזה בזכותו. מה שהכי עזר לי במהלך 24 השעות האלו היה לפגוש את המנטורים וליצור רשת קשרים עם אנשים איכותיים". המיזם שאותו פיתח הוא מרכז תעסוקה ופנאי לאנשים מבוגרים, אנשים עם צרכים מיוחדים ובני נוער. לשאלה האם המפגש עם התנועה הקיבוצית במהלך ההאקתון חידש לו משהו עליה, הוא אומר כי "ההאקתון חידד לי את רשת הקשרים האיכותית שיש באמתחתנו של אנשים ערכיים שרוצים לעזור לשנות ולהשפיע". ליזמים מתחילים הוא מייעץ לגבש רעיון  ש"מרטיט לכם את הלב כל יום" ולאחר מכן למצוא מנטור שילווה, ינחה וייתן השראה -  "אדם איכותי, אמין שמוביל עשייה מוצלחת בתחומכם".

זוכה נוספת היא יעלי אטשטיין (38), יועצת לבריאות וסביבה ממכמורת. המיזם שלה, “מסה קריטית לצרכנות בריאה”, הוא הקמה של פלטפורמה מרכזית למוצרי צריכה בריאים סביבתיים – קידום של ערכים אקולוגיים מהפן של בריאות הציבור, כמו שינויים בהרגלי צריכה מתוך המניע הבריאותי. המיזם פועל במדיות החברתיות ובאמצעי התקשורת (למידע נוסף היכנסו לקבוצת הפייסבוק של המיזם או לאתר האינטרנט). היא מספרת כי ההאקתון נתן לה חשיפה ואפשרות להציג את המיזם שלה מול ראשי התנועה הקיבוצית וחברי הקיבוצים, ולאחר הזכייה גם שעות ייעוץ שעזרו לה להוציא את המיזם לפועל. "הפגישה עם המשנה למזכ"ל התנועה, גיל לין, ופגישות נוספות עם עוד ממלאי תפקידים בעלי ניסיון סייעו לי מאוד. הרגשתי רצון אמיתי להקשיב ולעזור מהידע הרב שנצבר, וזה היה מאוד מחזק. גם ההרצאות המקצועיות בהאקתון היו לעזר. גיליתי שבתנועה עובדים אנשי מקצוע מעולים, עם ניסיון רב ורצון אמיתי לעזור ולסייע". 

ליזמים מתחילים היא מייעצת להישאר כל הלילה בהאקתון ולשאול כמה שיותר שאלות – "תרשמו, תעזו ואל תחששו גם אם המיזם שלכם עדיין בחיתוליו. היועצים מגיעים לתת עצות מתוך רצון טוב וכוונה אמיתית".

להרשמה להאקתון הקיבוצי השני לחצו כאן


למי מיועד ההאקתון?

משתתפים - חשוב לכם להשפיע ולהיות חלק מתהליכי שינוי והתחדשות בחברה ובקהילה? מעניין אתכם לקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת? זהו המקום בשבילכם.

יזמים - יש לכם יוזמה שבוערת בכם? רוצים לשנות, להוביל, ליצור? הצטרפו אלינו, אנחנו אוהבים יזמות עם מעוף.

מנטורים - יש לכם ידע וניסיון בתחומי פיתוח תוכנה אתרים ואפליקציות? ייעוץ אסטרטגי? פיתוח עסקי? שיווק ויחסי ציבור? או בתחומים נוספים שיכולים לעזור למיזמים שלנו לפרוץ קדימה? בואו להיות חלק משמעותי בפיתוח היזמויות וההצלחה שלהם.

ליזמויות הזוכות יוענק פרס וילווי על ידי טובי המומחים בתחום בו יעסוק המיזם.

בואו לקחת חלק באירוע של יזמות ופיתוח!

לפרטים והרשמה: https://www.tkzhackathon.co.il/

הצצה להאקתון הקיבוצי הראשון: https://youtu.be/jXq1C3vmvMo

הוספת תגובה חדשה