דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מקדמים את הצעירים ועכשיו...במגידו

רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית בשיתוף עם מרכז הצעירים במועצה אזורית מגידו ומרכז המועצות האזוריות קיימו השבוע מפגש חשיפה בו נפרשה התשתית לקידום ופיתוח תחום הצעירים ביישובים ובמועצה. זהו עוד שלב במהלך כולל, לו שותפה התנועה הקיבוצית יחד עם המועצות האזוריות והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, כחלק מהאסטרטגיה שנקבעה בתכנית העבודה של התנועה הקיבוצית
מקדמים את הצעירים ועכשיו...במגידו

בשנים האחרונות חוזרים הקיבוצים והיישובים לעסוק באוכלוסיית הצעירים שבקרבם. מציאות זו, מדגישה את הצורך במתן כלים למי  שעובדים עם פלח האוכלוסייה, התנועה הקיבוצית יחד עם מרכז המועצות האזוריות ומרכזי הצעירים שם לו למטרה משותפת לעודד ולפתח את הצעירים והצעירות להיות שותפים, לקחת חלק ולהשתלב בהובלת תהליכים קהילתיים ביישובים ובחברה הישראלית בכלל.

במעמד ראש המועצה איציק חולבסקי, מנהלת מרכז הצעירים החדש, שרון אבני כהן ונציגות בכירה של הנהלת התנועה הקיבוצית ואגף צעירים ומעורבות בחברה, התקיים מפגש חשיפה במרכז הצעירים החדש של המועצה ב"מרכז שמחה". למפגש הגיעו נציגי רוב היישובים מוועדות בנים, ועדות צעירים ופעילים המעוניינים לקדם ולפתח את תחום הצעירים בקיבוצים וביישובים.

ראש המועצה, איציק חולבסקי: "המועצה האזורית מגידו רוצה שהצעירים יישארו ביישובי המועצה, לשם כך אנו מקדמים ביישובי המועצה הרחבות לבנים והקמנו את מרכז הצעירים. המפגש עם בעלי התפקידים הוא צעד ראשון במימוש מטרות המרכז. בכוונתנו לטפל בצעירים משנת י"ב, שנת השירות, ליווי בשירות הצבאי, בתקופת הלימודים, משפחות צעירות, תעסוקה ועוד. אנו מקבלים סיוע מהמשרד לשוויון חברתי ובימים אלה יצאנו עם קולות קוראים למשרדים נוספים לקבלת תקציבים על מנת לקדם ולמנף את המרכז לטובת הצעירים שלנו במועצה".

מטרת מפגש החשיפה להוות תשתית להקמת פורום צעירים אזורי הכולל נציגי כלל יישובי המועצה, הפורום יעסוק בפיתוח תחום הצעירים בקיבוץ/ ביישוב, יסייע  בהקמה/ שיפור עבודת ועדות הצעירים, העלאת המודעות והחשיבות בצורך להוביל ולהקים ועדה התומכת בצעירים בקיבוץ וביישוב.

שרון כהן אבני- מנהלת מרכז הצעירים במגידו :"בכוונתי לבנות רשת עמיתים שתפעל למען קידום הצעירים ביישובים, במועצה האזורית ובתנועה הקיבוצית. הרעיון  לתת כלים פרקטיים כדי לסייע לעוסקים בתחום במשימות קריטיות שנמצאות על סדר היום ובעבודתם השוטפת. ולהפיג את הלבד, לתת פלטפורמה של למידת עמיתים ואיתור משותף של אתגרים מהשטח. מזמינה אתכם להיות שותפים".

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית:"אנחנו, בתנועה הקיבוצית, ממשיכים להרחיב את שיתופי הפעולה מתוך רצון לתת את המענה האופטימלי לדור הצעיר, ככל ששיתופי הפעולה יהיו טובים יותר כך נצליח לקדם ולחזק את השתלבות הדור הצעיר ברמה המקומית, האזורית והארצית. אני שמחה על הקמת מרכז הצעירים במגידו ועל שיתוף הפעולה עם המועצה ומרכז המועצות האזוריות".

בשבוע הבא מוזמנים למפגש חשיפה במועצה האזורית חוף הכרמל,24.11 בשעה 17.00.

 

הוספת תגובה חדשה