דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עושים את המיטב להכין את השינישינים לשירות צבאי משמעותי

לפני שבועיים התקיים מפגש זום לבני/ות שנת השירות של התנועה הקיבוצית בנושא הגיוס לצבא והשירות המשמעותי, שכלל שיחה עם סא"ל ערן גרנות, ראש ענף סדיר במיטב - הגוף האחראי על אכיפת חוק שירות הבטחון, הכולל גיוס לשירות חובה וניהול תהליכי מיון, שיבוץ וחיול
סגן אלוף ערן גרנות משוחח עם השינישינים על השירות הצבאי
סגן אלוף ערן גרנות משוחח עם השינישינים על השירות הצבאי

המפגש אורגן בשיתוף פעולה בין מחלקת ש"ש ומחלקת ביטחון בתנועה הקיבוצית, והשתתפו בו עשרות רבות של ש"ש מקומונת התנועה.

בשיחה פירט סא"ל גרנות את תהליך המיון אותו עברו הש"ש ואת אופן השיבוץ לתפקידים השונים. כמו כן, סיפר על תחנות בשירותו הצבאי, היציאה לקצונה והאופן בו הפיקוד השפיע על מהלך בחירותיו השונות. החלק האחרון בשיחה הוקדש לשאלות כלליות ואישיות של השינשינים שעסקו בעיקר במיונים ובשיבוצים שלהם, עליהן ענה בכנות סא"ל גרנות. 

נוקי גולדפישר ממחלקת ביטחון, מעדכנת כי "התנהלות השנה האחרונה חייבה את מחלקת ביטחון ומחלקת ש"ש לייצר חלופה הולמת למפגשי השיא של הש"ש בנושא שירות משמעותי שעשינו בעבר. במפגש זה הצלחנו לייצר שיח רלוונטי ומדויק עבור בני/ות שנת השירות בנקודת הזמן הזו". 

לירז ברנד מנהל מחלקת שנת שירות באגף חינוך של התנועה, מציין כי "השירות הצבאי המיטבי לבוגרי שנת השירות הינו חלק משמעותי המשך ישיר וטבעי לשנת השירות שבה במשך שנה שלמה בני הנוער בוחרים לקחת אחריות, להקדיש מזמנם ומרצם למען האחר ולהיות מובילים ומשמעותיים במשימותיהם. זהו חלק משמעותי מהתכנים והערכים בהם אנו עוסקים ואליהם אנחנו מכוונים במהלך השנה". 

הוספת תגובה חדשה