דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קיבוצניקים וקיבוצניקיות עם מוגבלות בגליל? בואו קחו חלק בפעילות ספורט ופנאי

המרחב לחיים עצמאיים בגליל קורא לחברי ותושבי קיבוצים מהאיזור לבוא ולקחת חלק בפעילויות חברתיות מגוונות. מוזמנות ומוזמנים גם להתנדב
קיבוצניקים וקיבוצניקיות עם מוגבלות בגליל? בואו קחו חלק בפעילות ספורט ופנאי
בואו להיות חלק מהפעילות. בואו להתנדב. צילום באדיבות המרחב לחיים עצמאיים

המרחב לחיים עצמאיים בגליל הוקם בשנת 2010 תחת עמותת נגישות ישראל. מטרתו של המרחב היא לאפשר לאנשים עם מוגבלות, הגרים בפריפריה הגאוגרפית של מדינת ישראל, לקחת חלק בפעילויות ספורט ופנאי בשילוב אנשים ללא מוגבלות, באופן שוויוני, מכבד ושיסייע להם במימוש עצמי. חברי המרחב מגיעים מכל האוכלוסיות והקהילות באזור - מהמגזר העירוני, הקיבוצי והמושבי, מכפרי הדרוזים ברמת הגולן ועד ליישובים מוסלמיים. כמו כן, למרחב שיתוף פעולה של שנים עם מכללת תל-חי, במסגרתו סטודנטים מתנדבים במרחב ובפעילויות.

יובל כהן, ממנהלות המרחב מספרת: "פעילויות המרחב שוברות את הבדידות של המשתתפים, מעצימה אותם ומאפשרת שילוב אמיתי. ההשתתפות תורמת לאנשים עם המוגבלות רבות, הן בפן החברתי ליצירת קשרים חברתיים ושיפור מיומנויות חברתיות והן לתחושת המסוגלות העצמית ולהעלאת הביטחון".

יובל מוסיפה: "גם אותנו הפתיעה הקורונה בשיא הפעילות ופגעה בנו, אך לא ויתרנו, התאמנו ויצרנו פעילויות חברתיות והדרכות בכדי לקדם את מטרות המרחב. הפעילויות פועלות במסגרת התו הסגול בזום ופנים אל פנים בהתאם להנחיות ואנו רואים בהמשכיות הפעילות כמטרה מרכזית בתקופה זו. ירון, חבר פעיל במרחב "הופתעתי ממש לטובה, איזה הבנה, איזה מרץ, איזה פעילויות הבאתן! החייתן את הקהילה אפילו שזה בעיקר בזום. ישר כוח!"

לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר-

https://www.aisrael.org/?CategoryID=2879

להצטרפות לפעילויות או התנדבות במרחב-

יובל כהן- 052-5347164

סמדר זילברברג- 054-7659964

הוספת תגובה חדשה