דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רק נחתו וכבר זכו לפרגון מפנק

ביום שישי שעבר התקיימה מסיבת בריכה בקיבוץ אורים עבור עשרות הצעירים והצעירות שעלו לאחרונה לארץ במסגרת גרעיני צבר ונקלטו בקיבוצים באזור הדרום במטרה להתגייס בקרוב לצה"ל בתור חיילים בודדים. ב-6.10 יתקיים אירוע דומה לגרעינים החדשים והקיבוצים הקולטים באזור הצפון
החיילים הבודדים רוחצים בבריכה של אורים

המסיבה אורגנה עבור הגרעינים החדשים שהגיעו זה עתה ונקלטו בקיבוצים הדרומיים עין צורים, צרעה וחצור יחד עם המדריכות המסורות עדי, מיכל, ציפי ונוגה וכמובן רכזת האזור של גרעיני צבר - יעל גלסנר. בנוסף אליהם הוזמנו והגיעו חיילים בודדים מקיבוצים נוספים שכבר משרתים בצבא, שבאו לשמח ולשמוח באירוע.

כמו בכל פעם, גם האירוע הזה אורגן למופת מא' ועד ת' על ידי רון פרומרמן מכפר תבור במשותף עם  יעל אייזנר ואיציק עוז ממחלקת חיילים בודדים בתנועה הקיבוצית ויחד עם קבוצות המתנדבים שמגיעות לעשות מכל הלב עבור הצעירים והצעירות שעוד רגע יתגייסו לצבא.

האירוע היה מרגש מאוד - החיוכים, השמחה, שפע האוכל שהוכן ברוחב לב על ידי מתנדבי ה"קרניבורים" שתפעלו את המנגלים הרבים ושמגיעים בהמוניהם לכל אירוע ועושים אותו לטעים ומרגש במיוחד ועוד ועוד. האוכל באירוע היה רובו ככולו תרומה אדירה של אנשים, גופים וקיבוצים דוגמת בארי שתרם חלק גדול מהבשרים שהוגשו, סעד שתרם אוכל חם וקיבוץ אורים המארח בראשותה של יהודית המיוחדת, מקשרת הגרעין בקיבוץ מזה מספר שנים שעושה זאת בחדווה, במקצועיות ובחיוך שובה לב.

מלבד הרחצה בבריכה והזלילה היה גם את חלק הברכות בו נשא דברים בהתרגשות רון פרומרמן שהלהיב את הצעירים והצעירות, כמו גם המקשרות בקיבוצים הקולטים שהוסיפו מילות ברכה וגאווה מקומיות של כל קיבוץ וקיבוץ ואיציק עוז שהוסיף איחולים בשם התנועה הקיבוצית ואמר להם כי אנחנו שמחים להוות עבורם בית חם ואוהב.

הוספת תגובה חדשה