דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בשילוב ידיים - שיתוף פעולה מיטבי בין מערכת החינוך, הקליטה והנהלת הקיבוץ

מחלקת צמיחה ופיתוח קהילה ואגף חינוך מזמינים את כל מי שעוסק ועוסקת בתחומי החינוך, ניהול הקיבוץ והקליטה למפגש על "שילוב ידיים" למידה על דרכי עבודה מיטביות, שיתופי פעולה ואיגום המשאבים בעבודה המשותפת בין חינוך לקליטה. האירוע יתקיים בזום ביום א' 17.1.21, בין השעות 10:00-11:30, ומיועד למנהלי/ות מערכת החינוך והקליטה, צוותי וועדות חינוך וקליטה ומנהלי/ות קהילה
בשילוב ידיים - שיתוף פעולה מיטבי בין מערכת החינוך, הקליטה והנהלת הקיבוץ

מערכת החינוך בקיבוץ מהווה מרכיב מפתח בחיי הקהילה: ביומיום שלה, בזהותה ובהשפעתה על תחושת השייכות והרווחה של כלל החברות/ים בה. תהליך הקליטה הוא תהליך מורכב, רב-ממדי שמשפיע כמעט כל תחום ותחום בקיבוץ, זהותו, החיים בו ועתידו אשר מועד סיומו משתנה בין משפחה למשפחה.

בקיבוץ המצוי בתהליכי קליטה של חברים חדשים (כמו מרבית הקיבוצים היום), המפגש בין הנקלטים למערכת החינוך הוא אחד מההיבטים המשפיעים ביותר על חוויית הקליטה, איכות החיבור וההשתלבות של הנקלטים מחד; ועל היציבות, סדר היום וההיערכות של מערכת החינוך מאידך. לפיכך, עבודה משותפת ומתואמת בין מערך הקליטה למערכת החינוך היא תנאי הכרחי להצלחתו של פרויקט הקליטה בקיבוץ, לשגשוגה של מערכת החינוך ולאיתנותה של הקהילה כולה.

במפגש נעסוק בעקרונות וכלים לשיתוף פעולה מיטבי בין בעלי התפקידים בקיבוץ על מנת לתרום להצלחתו של תהליך הקליטה.

מזמינים אתכם לפנות שעה וחצי, לשבת יחד בחדר הישיבות, ולתרגל את שיתוף הפעולה בין החינוך, הקליטה והנהלת הקיבוץ תוך כדי מפגש למידה מרתק ומעניין אשר יכלול שיח ולמידת עמיתים בין קיבוצים, הרצאת טד מעוררת השראה, ושי - צידה לדרך להמשך התהליך.

אז נשאר רק להירשם, ממש פה למטה ⬇️

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע

הרשמה למפגש "בשילוב ידיים" - 17.1.2021
# הכנס בזום - ללא תשלום. כדי להירשם יש למלא את הפרטים.
# יש למלא את כל השדות.

# לפרטים נוספים ובכל שאלה: אתי צפני 052-3574842

תפקיד