דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

גנאלוגיה: איך למצוא שורשים? איך למצוא אנשים?    

מורשת - בית עדות ע"ש מרדכי אנילביץ', בשיתוף עם המכון היהודי להיסטוריה ע"ש עמנואל רינגלבלום בוורשה (ז'יך) ועם המכון הפולני בתל אביב, מזמינים אתכם/ן לקחת חלק במפגש מקוון עם החוקר מתן שפי
גנאלוגיה: איך למצוא שורשים? איך למצוא אנשים?    

מתן שפי הוא חוקר במחלקה הגנאלוגית, במכון היהודי להיסטוריה ע"ש עמנואל רינגלבלום בוורשה. המכון מפעיל מעל 25 שנה מחלקה שתפקידה לסייע לבני משפחה להעמיק בהכרת הסיפור המשפחתי לגבי משפחות מיהדות פולין. המכון מסייע בחיפוש מידע ממגוון אוספים ברשות המכון ובמגוון מקורות מידע – ספרים, ארכיונים, בתי עלמין ועוד. מתן הוא בוגר לימודי היסטוריה ומדעי הרוח באונ' העברית בירושלים. במקביל לעבודתו במכון עובד כמדריך וכחוקר במגוון פרויקטים נוספים הקשורים במחקר החיים היהודיים בפולין.

האירוע יתקיים ב-21 בדצמבר 2020, בשעה 19:00 (שעון ישראל), ויערך בעברית. המפגש יכלול ראיון בן 45 דקות עם מר שפי, ולאחר מכן תתאפשרנה שאלות מהקהל. להצטרפות לאירוע, יש להירשם מראש כאן.  

מפגש זה הוא השני מבין סדרה של חמישה מפגשים עם חוקרים ועובדים מהמכון היהודי להיסטוריה. למעוניינים/ות, ניתן לצפות כאן במפגש הקודם, שהתקיים ב- 9 בנובמבר 2020 עם ההיסטוריונית קתז'ינה פרסון.

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע