דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כנס כנרת ה-6 לחינוך, אקדמיה ופריפריה

הכנס השנה יעסוק בנושא קהילתיות בישראל אז, היום ומחר ויתייחס לדפוסים המשתנים של קהילות שנוצרו, בהתאם לשינויים החברתיים שחלו בחברה הישראלית ובעקבות הטכנולוגיה שהשתנתה. לאור התקופה, מתכונתו של הכנס ייחודית השנה ובהתאם למגבלות יערך כולו באופן וירטואלי, עם מיטב המומחים והמרצים
כנס כנרת ה-6 לחינוך, אקדמיה ופריפריה

כנס כנרת לחינוך, אקדמיה ופריפריה הנו כנס שנתי המביא לקדמת הבמה את הסוגיות הקיימות בין האקדמיה והפריפריה בישראל - סוגיות המהוות אבן ראשה בחזון 'המכללה האקדמית כנרת' השוכנת בין טבריה ובית שאן, על גדות הכנרת.

השנה, בשנתו השישית, יעסוק הכנס בנושא קהילתיות בישראל אז, היום ומחר ויתייחס לדפוסים המשתנים של קהילות שנוצרו, בהתאם לשינויים החברתיים שחלו בחברה הישראלית ובעקבות הטכנולוגיה שהשתנתה. נבחן את המושג 'הון חברתי' הבא לידי ביטוי בהתארגנות חברתית הכוללת אמון, נורמות חברתיות ורשתות חברתיות וכיצד התופעה יכולה לשפר את יעילות החברה ואת תחושת הביטחון של הפרט. נבחן קהילות מיוחדות שהתפתחו, משמעות הקהילה במצבי חירום, השפעת המדיה החברתית על הקהילה, התמודדות הקהילה הכפרית עם השינויים ותהליכי הרס ופוגענות.

כמו בכל שנה, בחרנו בקפידה את מיטב המרצים, החוקרים ואנשי הדעה שייקחו חלק בכנס שייפרס על פני שלושה ימים של תוכן מרתק ומעשיר. לאור התקופה, מתכונתו של הכנס ייחודית השנה ובהתאם למגבלות יערך כולו באופן וירטואלי. ההשתפות בכנס היא ללא עלות אך מחויבת בהרשמה.

להרשמה ומידע נוסף: לחצו כאן
להורדת הלו"ז המלא של הכנס: לחצו כאן

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע