דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שיח לקראת מועצת התנועה הקרובה: המסלולים העומדים בפני בנות ובנים עם מוגבלות להסדרת מעמדם בקיבוץ

לקראת דיון במועצת התנועה הקיבוצית, יתקיים מפגש בנושא המסלולים העומדים בפני בנות ובנים עם מוגבלות להסדרת מעמדם בקיבוץ. הדיון יתקיים באמצעות ה- ZOOM, ביום שלישי, 16.2, בין השעות  10:00-12:00,  בהשתתפות ניר מאיר - מזכ"ל התנועה הקיבוצית ותמר שי - יו"ר ארגון אהדה
שיח לקראת מועצת התנועה הקרובה: המסלולים העומדים בפני בנות ובנים עם מוגבלות להסדרת מעמדם בקיבוץ

בעקבות התחזקות המודעות בחברה הישראלית ובקרב רשויות המדינה לזכויותיהם של אנשים בעלי מוגבלויות, עולה הצורך בחשיבה מחודשת בתחום זה גם במרחב הקיבוצי.

כולנו מודעים לאתגר שיש גם במחוזותינו לקרב את החזון של חברה ערכית וטובה יותר למציאות החיים. יש הרבה דוגמאות נהדרות, ערכיות ומעוררות גאווה מבחינת השתלבות נשים ואנשים עם מוגבלות בקיבוצי התנועה, במסלול של חברות בקיבוץ או במסלול שמבטיח חיים בכבוד באמצעות הסכם. עם זאת יש עוד עבודה רבה להסרת החסמים בפני האדם עם המוגבלות בקיבוץ ויש לחץ גובר מצד הנציבות לשוויון, מצד החברה ומצד ההורים להתמודדות עם האתגר ברוח 2021.

מטרת המפגש, המיועד למנהלים ומנהלות בקיבוצים ורכזי ורכזות בריאות, רווחה וצרכים מיוחדים, היא להציג להתייחסות מסמך משותף, שגובש על ידי ארגון אהדה ואגף חברה וקהילה בתנועה הקיבוצית, בנוגע לאפשרויות העומדות בפני הקיבוץ ובפני בנות ובנים עם מוגבלות. 

לקריאת המסמך: לחצו כאן

לקישור להשתתפות במפגש: לחצו כאן

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע