דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אלוף-משנה אוֹרָן שמחה מנצר סרני ימונה למפקד חטיבת הנח"ל

בטקס הזכרון באנדרטת הקיבוצים אמר לפני שנתיים: "גם היום בני התנועה הקיבוצית ממשיכים לשרת ולשאת בתפקידי פיקוד המביאים לידי מימוש את אותם ערכים של שליחות ואחריות על הבית"
אלוף-משנה אוֹרָן שמחה מנצר סרני ימונה למפקד חטיבת הנח"ל
אל"מ שמחה בטקס הזכרון באנדרטת הקיבוצים. צילום: דנה בר-און

אל"מ שמחה ימונה לתפקיד במקומו של אל"מ שרון אסמן ז"ל שהתמוטט במהלך אימון כושר שלושה ימים אחרי שנכנס לתפקיד ונפטר כעבור זמן קצר.

הקצין הקיבוצניק, חבר קיבוץ נצר סרני שנולד וגדל שם, התגייס לצה"ל בשנת 1998 וסיים את הכשרתו כלוחם בשייטת. ב-2018 הועלה לדרגת אלוף-משנה ומונה למפקד חטיבת עציוני.

בשנת 2019 אוֹרָן הגיע כנציג צה"ל לטקס השנתי המסורתי באנדרטת הקיבוצים לזכרם של חללי הקיבוצים, ונשא במהלך הטקס את הדברים הבאים: "גם היום בני התנועה הקיבוצית ממשיכים לשרת ולשאת בתפקידי פיקוד המביאים לידי מימוש את אותם ערכים של שליחות ואחריות על הבית.

רוחה של התנועה הייתה ועודנה רוח חיה, ציונית ומשפיעה. אתגרי הביטחון עדין לא תמו, ורבים משכנינו עדין לא מכירים בזכותנו לחיות בארץ בשלום ובביטחון.

כעת תורנו בני הדור השלישי והרביעי להמשיך את דרכם של קודמנו, להתגייס לשירות משמעותי, לקחת אחריות ולהוביל את הצבא והחברה בישראל להמשך מימוש החזון הציוני מהלכה למעשה".

הוספת תגובה חדשה