דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הבחירות למזכ"ל התנועה הקיבוצית - איך הצביעו בכל הקיבוצים?

אז איך הצביעו בקיבוץ שלכם ובשאר הקיבוצים בבחירות למזכ"ל התנועה הקיבוצית? באיזה קיבוצים ניצח ליאור, באילו ניצחה הדס ובכמה נרשם שוויון קולות? ועדת הבחירות אספה עבורכם את כל הנתונים
מצביעה ומשפיעה בבחירות למזכ"ל התנועה
היו גם קלפיות "קלאסיות". מצביעה ומשפיעה בבחירות למזכ"ל התנועה

בחירות 2024 לתפקיד מזכ"ל התנועה נערכו במציאות שכמותה לא הייתה ולא הכירו בתנועה הקיבוצית - 56 קיבוצים בנגב המערבי ובגבול הצפון פונו מביתם מאז השבעה באוקטובר ומאז חיות קהילות שלמות כפליטות בארצן, חלק מהן כבר עברו למקום מגורים זמני, חלק מתכננות לשוב הביתה בקרוב ולחלקן אין שום מושג מתי יחזרו ובאילו תנאים. חלק מהקהילות בכלל מפוזר על פני כל הארץ. אנו נמצאים רק ארבעה חודשים מאז ההתקפה הרצחנית של ארגון הטרור חמאס על יישובי הנגב המערבי בשבעה באוקטובר, בה נרצחו ונפלו מאות מחברינו, חברותינו, בנינו ובנותינו ונחטפו לרצועת עזה יותר מ–140 חברים ותושבים נוספים. למרות כל זאת, התנהלה מערכת בחירות תוססת בין שני מועמדים ראויים שהצליחו לעורר עניין ולגרום, יחד עם ההצבעה הדיגיטלית, למעורבות פעילה של החברים והחברות שכמותה לא הייתה כבר שנים רבות, וההצבעה התקיימה בכל הקיבוצים על אף המצב.

זו ההזדמנות להודות לוועדת הבחירות המרכזית על ארגון מופתי, ליו"ר הוועדה עו"ד יעקב דרומי (מצר) ולחבריה: פרופ' חוה טבנקין (עין חרוד מאוחד), מיכל מאירס (פלך), גור מלמד (כנרת), אילת שרון וולובסקי (המעפיל), דב אביטל (מצר), קרן מיכאלי יעקובוביץ (להבות חביבה), חגי קליגר (אלונים) ויונתן פרידמן (חולתה). תודה גם למנכ"לית התנועה נטע קדם, ליועמ"ש הוועדה עו"ד מרב ניב, למבקר התנועה ישראל ויס, למזכירת הוועדה אירית גולדנברג ולנועה יפת, יהודית אסרף ואתי צפני שסייעו ביום הבחירות ובכלל. 

לחצו כאן לתוצאות האמת בבחירות למזכ"ל התנועה הקיבוצית בכל הקיבוצים בארץ

הוספת תגובה חדשה