דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

השומר הצעיר כבר בן 110 וכולנו מוזמנים לחגיגת ענק

תנועת הנוער השומר הצעיר חוגגת 110 בחגיגת ענק ומזמינה את חניכיה בעבר ובהווה ואוהדיה הרבים ל"שומריה" ה-11 (18.7), לפגוש חברים מהקן והקומונה ולצעוק ביחד "שומרים חזק - חזק ואמץ!", בחורשה ליד כפר סאלד
השומריה ה-11. אירוע השיא באירועי 110 לתנועת הנוער הציונית הראשונה
השומריה ה-11. אירוע השיא באירועי 110 לתנועת הנוער הציונית הראשונה

השמו"צניקים לדורותיהם כבר חשים את ההתרגשות (נו טוב, חלקם לפחות) לקראת השומריה ה-11 (17-21.7) שתהיה אירוע השיא בשנה החגיגית לציון 110 שנות השומר הצעיר – תנועת הנוער היהודית הראשונה.

השומריה תיערך בחורשה ליד כפר סאלד שבגליל העליון, בהשתתפות אלפי חניכים ובוגרים מקיני התנועה בארץ וחניכים שיגיעו מקיני התנועה במדינות אמריקה הדרומית ואירופה. בתוכנית: כנס מחזורים ענק, מתחמי ספורט, בנייה צופית, תערוכה ססגונית על  110 שנות התנועה, "יום הורים", קמפינג, הופעה של ג'ימבו ג'יי שיארח את הראפרית "אקו" ועוד.

השומריה ממשיכה שורת אירועים חגיגיים שכבר התרחשו בחודשים האחרונים, ביניהם כנסי בוגרים בקינים, הוצאה מחודשת של ספרים אודות התנועה, מחנות וכנסים ואתר אינטרנט חדש. בשבועות האחרונים נעשתה פנייה מצד הנהגת תנועת הנוער והנהלתה הציבורית לקיבוצי הקיבוץ הארצי לשעבר, שהקימו חניכי התנועה,  להשתתף בסכום של 15,000 ₪ שיסייע להוציא לפועל את מגוון הפעילויות המעלות על נס את עברה המפואר של התנועה ופעילותה המגוונת היום ברחבי החברה הישראלית.

מוזמנים להתעדכן עוד באתר שומרים חזק - חזק ואמץ!    

הוספת תגובה חדשה