דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חקלאות ישראלית = חוסן לאומי

מאז החלו הצעדים לבלימת התפשטות מגיפת הקורונה, חקלאי ישראל נאבקים על הביטחון התזונתי שלנו ודואגים שלכל תושבי ישראל יהיו ירקות, פירות, דגים ובשר טריים וזמינים בכל יום. על מנת לחזק אותם וכדי להגביר את המודעות לצורך בחקלאות ישראלית איתנה ובת קיימא, הוקם עמוד פייסבוק ייעודי
חקלאות ישראלית=חוסן לאומי

החקלאיות והחקלאים הישראלים עומדים בימים אלו של משבר עולמי ולאומי בחזית הצרכים החיוניים של המשק. משבר הקורונה העולמי מדגיש את הצורך לחזק את החקלאות הישראלית ואת היכולת של מדינת ישראל לספר בטחון מזון לאזרחיה.  סגירת הגבולות כדי להתמודד עם האיום מחזקת את התפיסה אותה מובילים חקלאי ישראל: בלי חקלאות אין עצמאות. משבר הקורונה משאיר מליוני אזרחים בבתים שזקוקים לוודאות גם מאיתנו החקלאים שנוכל לספק להם את המזון.

ההתיישבות החקלאית בישראל נערכה בכל ענפיה לכל תרחיש. כל ענפי ההתיישבות  בתחומי החלב, הבשר והפטם, הירקות הפירות ועוד עובדים במלוא המרץ ויש לנו דיי מלאי וכושר יצור לספק את כלל צרכי השוק בישראל. אנו מחוברים , לאנשי הצאן, למגדלי הפירות והירקות ולרבים נוספים על מנת להבטיח אספקה מלאה וזמינה של מוצרי מזון טריים ללא כל תלות בגורמי חוץ או ביבוא. זהו תפקידינו היום.

לטובת חיזוק החקלאות הישראלית  נפתח עמוד ייעודי שנקרא "חקלאות ישראלית = חוסן לאומי".

מוזמנים להצטרף לעקוב ולהתעדכן, ואם ברצונכם לשלוח חומרי וידאו, תמונות ועוד מוזמנים לשתף בעמוד >> https://bit.ly/2WCFTg8

הוספת תגובה חדשה