דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"חקלאי גרנות" תרמה טאבלטים ייעודים למחלקת הקורונה של בית החולים הלל יפה בחדרה לתקשורת בין חולים ומשפחותיהם

חשבתם פעם איך מתקשרים בסמארטפון במחלקת קורונה? כשהמסכה מלאה אדים והמסך לא מרגיש את הכפפה? בדיוק עבור המטרה הזו רכשה חברת "חקלאי גרנות" טאבלטים ייעודיים שנתרמו למחלקת הקורונה זיהומית א' של ביה"ח הלל יפה בחדרה, הסמוך לבית האריזה של גרנות
אחיות מחלקת קורונה של הלל יפה עם הטאבלטים החדשים. צילום: אחמד אבו אל חלילה
אחיות מחלקת קורונה של הלל יפה עם הטאבלטים החדשים. צילום: אחמד אבו אל חלילה

באמצעות הטאבלטים, הממוגנים באופן מיוחד ומאפשרים מגע גם דרך חליפות מגן, מסייע צוות המחלקה לחולים לנהל שיחות זום מרגשות בין החולים לקרובי המשפחה שבבית, ובכך מסייעים בתהליך ההחלמה באמצעות התמיכה הרגשית והנפשית המתאפשרת באופן הזה. ויש גם קשר אישי: רעייתו של מנהל תחום הדרים בחקלאי גרנות, יעקב ערמון, היא אחות מחלקת קורונה ובשנה החולפת עבודתה התאפיינה סביב השעון. "מי ייתן ובעתיד הקרוב כל זה יהיה מאחורינו, והטאבלאטים ישמשו את הצוות רק לסרטים וסדרות", אומר יעקב.

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", זו דרכה של החברה להיות מעורבת ותומכת בפעילות הקהילתית באיזור בו היא פועלת. "אנו מודים לצוות המחלקה בראשות אלכס על כל העבודה הקשה ומקווים שהתקשורת של המאושפזים והצוות לעולם שבחוץ תהיה נוחה וזורמת יותר".

חקלאי גרנות היא התארגנות חקלאית לשיווק ישיר מהחקלאי לקמעונאי. בבסיס ההתארגנות 43 קיבוצים ומושבים שיתופיים, הפרושים מאזור השרון ועד מורדות הכרמל ומתמחים בגידולי אבוקדו והדרים.

הוספת תגובה חדשה