דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כנס י"א של התנועה הקיבוצית חוזר (ובגדול!) ולכם ולכן יש הזדמנות להשפיע על התכנים שיהיו בו

לאחר שהרפסודיה ומסע י"ב חזרו מפגרת הקורונה, הגיעו תורו של מפעל נוסף – כנס י"א שהתקיים בפעם האחרונה לפני קרוב ל-3.5 שנים. הרבה זמן, יותר מדי.... הכנס צפוי להתקיים השנה בסוף השבוע של ה-26-28 במאי, בחאן חי נגב בקיבוץ רביבים
ראשת אגף חינוך, דבי ברא"ס, משוחחת עם הנערים והנערות שהגיעו למסע י"א האחרון בנובמבר 2018
ראשת אגף חינוך, דבי ברא"ס, משוחחת עם הנערים והנערות שהגיעו למסע י"א האחרון בנובמבר 2018

בכנס יתקיים יריד שנת שירות במסגרתו ינתן הסבר מפורט אודות תהליך המיונים וההרשמה לשנת שירות, לצד נציגים ממסגרות שנת השירות שיגיעו כדי לספר ולתאר את העבודה אותה הם מבצעים ואת החוויות שהם זוכים בהן במסגרת שנה זו. כמו כן, יתקיימו טורנירים בענפי ספורט שונים ותחרות בישול קבוצתית - "מאסטר שף" - שיחזקו את תחושת הגיבוש וה"יחד", ויצרו הזדמנות חינוכית להתמודדויות קבוצתיות ואישיות.

בערבים יהנו הנערים והנערות משיחה עם דובר מעורר השראה ויבלו במסיבה חברתית. בנוסף, יהיו אזורים שיאפשרו מפגש חברתי "שקט" לצד מדורה, ויתנו הזדמנות לבני ובנות הנוער מאזורים שונים בארץ לשבת יחד, להכיר ולדבר זה עם זה. באמצעות מפגש עם אנשים שונים שאותם יכירו במהלך הכנס, המדריך והקבוצה יוכלו לבחון את הגורמים המשפיעים על הבחירה האישית והקבוצתית, ואת משמעותה של לקיחת אחריות על הבחירה.

אגף חינוך מזמין מדריכים ומנהלים חינוך שמעוניינים לבצע חשיבה משותפת, לקחת חלק במפגש זום שמטרתו דיוק התכנים והנושאים הרלוונטיים לבני ובנות שכבה י"א. במפגש ינתן  המתווה הכללי של הכנס והעוגנים שלו מבחינת הלו"ז, וביחד יהיה ניתן לדייק ולהתאים את השיח בו יעסקו בכנס ואת הפעילויות שאותן תחוו יחד עם קבוצות הנוער שלכם.

כדי לאפשר למרבית המעוניינים לקחת חלק, יתקיימו שתי פגישת זום ביום א' ה-13.3. הראשונה בבוקר בין השעות 10:30-12:30, והשנייה בערב בין השעות 19:30-21:30.

מי שמעוניין לקחת חלק בקבוצת חשיבה זו לקראת כנס י"א, מוזמן לפנות לגיא גרסול, רכז המפעלים של התנועה הקיבוצית: 0507659399 \ guygrazul@gmail.com

הוספת תגובה חדשה