דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראשי התנועה הקיבוצית – תורמים את מענק הקורונה

בתנועה הקיבוצית נערכים להקמת קרן לגיוס תרומות חברי הקיבוצים עבור אלו הזקוקים לכסף. על פי החלטת מזכירות התנועה השבוע, הכספים שיאספו בקרן יתרמו לארבעה יעדים - בית איל באשדות יעקב, חיילים בודדים לאחר השחרור, בוגרי תל"מ, תרומת סלי מזון נזקקים וקשישים לקראת חגי תשרי. מזכ"ל התנועה, ניר מאיר: "קורא לחברי הקיבוצים היכולים לעשות כן, להצטרף אלינו ולתרום למי שזקוק ביותר לכסף"
ראשי התנועה הקיבוצית – תורמים את מענק הקורנה
ניר מאיר

ראשי התנועה הקיבוצית ובהם מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, המשנה למזכ"ל, גיל לין, ומנכ"לית התנועה, הדס דניאלי-ילין, ראשות וראשי האגפים בתנועה החליטו כי יתרמו את המענק הצפוי מהממשלה בסך מאות עד אלפי שקלים.

ראשי התנועה פונים בקריאה לחברות וחברי הקיבוצים בארץ היכולים לעשות כן, לתרום גם הם את הכסף למען מי שזקוק לכך.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "חברי הנהגת התנועה הקיבוצית ואני בראשה, כמו חלק מחברי הקיבוצים ואזרחי ישראל יכולים לוותר על המענק שהבטיח ראש הממשלה לכלל הציבור, ולהעביר את הכסף לאזרחים ועמותות אשר זקוקים לכסף יותר מאתנו. זהו המעשה הנכון. ערכית, כלכלית ולאומית.

אני מודע לעובדה כי גם בקרב חברי הקיבוצים יש רבים המתקשים בימים אלו נוכח המשבר הכלכלי ואי הוודאות הגדולה, אך אני פונה למי שיכול לעשות כן, להצטרף אלי, אל חברותי וחבריי בתנועה ולתרום את הכסף".

בתנועה הקיבוצית יפעלו להקמת קרן מרכזית אליה יועברו הכספים, ומשם יתרמו כלל הכספים של חברי הקיבוצים בשקיפות מלאה".

מזכירות התנועה הקיבוצית אישרה בישיבתה השבוע (19.07) הקמת קרן לאיסוף התרומות מחברות וחברי הקיבוצים, אשר מעוניינים לתרום את "מענק הקורונה". על פי החלטת המזכירות, הכספים שיאספו בקרן יתרמו לארבעה יעדים - בית איל באשדות יעקב, חיילים בודדים לאחר השחרור, בוגרי תל"מ, תרומת סלי מזון נזקקים וקשישים לקראת חגי תשרי. 

פרטי החשבון לתרומה – 

תאגיד: התנועה הקיבוצית – נכסי תרבות בע"מ 
מספר תאגיד 510628647
בנק פועלים 
סניף 532
מספר חשבון 414160

הוספת תגובה חדשה