דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רוכבים קדימה: ההרשמה למסע י"ב תשפ"ד יצאה לדרך!

מסע י"ב המסורתי של התנועה הקיבוצית לשנת 2023 נדחה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", אך מתוך מחשבה כי יש לנסות ולשמר עבור בני הנוער שגרה חינוכית שנתית ככל הניתן הוחלט באגף חינוך לקיימו - למרות הכל. המסע יתקיים בערבה התיכונה בסוף השבוע של ה-4-6 באפריל. ההרשמה נפתחה היום (22.2)!
רוכבים במהלך מסע י"ב בערבה התיכונה בשנת 2018
רוכבים במהלך מסע י"ב בערבה התיכונה בשנת 2018

מסע י"ב המסורתי של התנועה הקיבוצית שהיה אמור להתקיים בחופשת חנוכה האחרונה בערבה התיכונה נדחה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל" למרבה האכזבה' אך מסיבות מובנות לגמרי. מאז היו לבטים רבים האם ומתי יוכל להתקיים אך אגף חינוך בתנועה הקיבוצית רואה חשיבות רבה בקיום המסע עבור שכבת י"ב הנוכחית, מתוך מחשבה כי יש לנסות ולשמר עבור בני הנוער שגרה חינוכית שנתית ככל הניתן. 

גיא גרסול, רכז המפעלים החינוכיים בתנועה הקיבוצית, אומר בהקשר זה כי "לתפיסתנו, מסע י"ב הינו אירוע חינוכי משמעותי מאוד עבור בני ובנות הנוער, וכן עבור הקהילות מהן הם מגיעים. לכן, החלטנו להתאים את המסע ולעשות את המאמצים הנדרשים כדי לקיים אותו בכל זאת בשנה זו כך שבני ובנות שכבת י"ב לא ייפגעו ויפספסו את ההזדמנות לקחת חלק באירוע חינוכי מסוג זה. במיוחד בימים אלו, ישנו ערך רב בעיסוק בתכנים השזורים במסע, ובשאלות החשובות לקראת המשך דרכם של בני הנוער המסיימים פרק משמעותי בחייהם כתלמידים במערכת החינוך, רגע לפני שהם ממשיכים הלאה לגיוס לצבא או לשנת י"ג".

המועד החדש שנקבע למסע הינו בסוף השבוע הראשון של חודש אפריל, בימים חמישי עד שבת (4-6/4/24). כפי שכבר תוכנן לחנוכה ואושר על ידי כל הגורמים המוסמכים, המסע ייערך בנופים היפים של אזור הערבה התיכונה, לראשונה מאז 2018, ויהיה "מסע נודד" הכולל שלושה ימי רכיבה על אופניים בשטח והקמת חניון לילה במקום אחר בכל יום. הציר החינוכי של המסע עובר גם הוא התאמות בעקבות המצב והמועד הלא שגרתי, ובהמשך יפורסם מסמך המפרט אודותיו. 

ההרשמה תהיה פתוחה במשך חודש ותסתיים בתאריך 22.03.24, וזהו גם המועד האחרון לתשלום. בשל סיבות בטיחותיות וארגוניות קיימת הגבלה על מספר המשתתפים שיכולים לקחת חלק במסע, ולאור הביקוש הגדל משנה לשנה להשתתפות במפעלים החינוכיים ייתכן ונגיע השנה למספר נרשמים גבוה מהניתן. לכן, השתדלו לעמוד במסגרת הזמנים ולבצע את ההרשמה בהקדם. הכנת המדריכים תתקיים ב-5-6 במרץ, וכמו בכל שנה - השתתפות המדריכים בהכנה מהווה תנאי ליציאת הקבוצה למסע. ההרשמה למסע י"ב מתבצעת באמצעות העברת נספח ההרשמה המלא הכולל את כל הפרטים ואישור העברת התשלום לאגף חינוך, בצורה מסודרת בדוא"ל  - לרויטל: revital@tkz.co.il.

את כל הפרטים וההסברים על תהליך הרישום תוכלו למצוא במסמך נהלי ההרשמה והתשלום המצורף מטה יחד עם ספח ההרשמה ואישור השתתפות במסע עבור בתי הספר. מסמכים נוספים יעלו כאן בהמשך. 

הוספת תגובה חדשה