- כותב/ת :
גל כהן-דגן|
- 27/12/2017
content
אני וגופי
גל כהן-דגן
ערכים ומטרות הפעילות
- עידוד החניך להכיר ולקבל את גופו.
- הכרה בקיומו של דמיון ושל הבדלים פיזיים בין החניכים.
קהל היעד
חברת הילדים
משך הפעילות
כשעה וחצי
רשימת ציוד ועזרים
- גיליונות נייר כמספר החניכים
- כלי כתיבה
- חומרי יצירה
- תיבה
- פתקים ריקים
מערך הפעילות
- יש לחלק את החניכים לזוגות.
- כל חניך בתורו, ישכב על גיליון נייר גדול וחברו יצייר, בעזרת עיפרון, את מתאר גופו.
- נבקש מכל אחד לקשט את דמותו ולכתוב/לצייר את האיברים החשובים שלו, בעיניו.
- תיבת השאלות – על מנת למנוע מבוכה בקרב הילדים, מבקשים מכל חניך שיש לו שאלה לגבי איבר בגופו לכתוב/לצייר על פתק ולהכניס לתיבה (ללא שם). לאחר מכן המדריכים, יפתחו את הקופסא וינסו לענות על כל מה שיותר שאלות.
תובנות ודגשים חינוכיים
חשוב להדגיש לחניכים שאתם המדריכים כתובת עבורם, שלחלקם בוודאי יש שאלות רבות בנושא. יש ליצור אווירה נינוחה ולאפשר שיח פתוח עם החניכים.
קבצים מצורפים
אני וגופי.doc57.5 KB
האם הפעילות עזרה לי?
הוספת תגובה חדשה