דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יחזק לנו את הביטחון

ח"כ אלון שוסטר (כחול לבן), שהיה שר החקלאות ופיתוח הכפר בממשלה הקודמת, מונה השבוע לסגנו של שר הביטחון, ח"כ רא"ל (במיל') בני גנץ
אלון שוסטר
צילום מעמוד הפייסבוק של אלון שוסטר

בישיבתה השבועית השנייה מאז כינונה, שהתקיימה ביום ראשון (27.6), אישרה הממשלה את מינויו של ח"כ שוסטר (מפלסים) לתפקיד סגן שר הביטחון, ולמחרת הוא נשבע אמונים לתפקיד בכנסת. עוד אישרה הממשלה את מינויים של ח"כ עידן רול לתפקיד סגן שר החוץ, ח"כ יואב סגלוביץ' לתפקיד סגן השר לביטחון הפנים, וח"כ אביר קארה לתפקיד סגן שר במשרד ראש הממשלה. בנוסף אישרה הממשלה את מינויים של מזכיר הממשלה, מנכ"ל משרד ראש הממשלה והמנכ"לים החדשים במשרדי האוצר, המשפטים, שירותי דת ומשרד ראש הממשלה החליפי.

לאחר המינוי אמר סגן השר, ח"כ אלון שוסטר: "כחבר קיבוץ, נשאתי עמי לתפקיד שר החקלאות ופיתוח הכפר את חוויית חיי ואת שאיפתי להחזיר את ההכרה הלאומית בחיוניות הכפר השיתופי בישראל. למשרד הביטחון, אני נכנס מתוך היכרות רבת פנים וארוכת שנים עם האתגרים והעוצמות שעומדים בפני החברה הישראלית ואזרחיה. חוסנן של הקהילות הקיבוציות בעומק המאה ה-21 הינו רכיב רב חשיבות ביכולתה של ישראל לצלוח את האיומים המורכבים שמתרגשים עלינו".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, בירך את ח"כ שוסטר על מינויו, ואמר: "אומנם הצטערתי כאשר התברר שאלון לא ימשיך במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, למרות שעשה בו עבודה טובה ותרם לנו רבות, אך אני משוכנע שגם בתפקידו החדש יוכל לתרום רבות להתיישבות, לסייע רבות לתושבי הנגב המערבי בשגרה ובחירום ולעזור בהגדלת התקנים לשנת השירות. מאחל לאלון הצלחה רבה!".

הוספת תגובה חדשה