דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נכונה תמיד 

טל בר-ששת אור בת 18 מקיבוץ מגל זכתה לאחרונה באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל שנספה באסון השריפה בכרמל
נכונה תמיד 
טל בר ששת. צילום באדיבות המצולמת

טל זכתה באות על תרומה לקהילה בקיבוצה, לאחר שיזמה והפעילה את מערך המשלוחים במגל ועל הדרכתה בשבט הצופים בקיבוץ. בהודעת הזכייה שקיבלה ממשרד החינוך נכתב בין היתר: "אחד מיעדי המשרד אותם מוביל שר החינוך יואב גלנט, הינו התנדבות כערך לאומי. התנדבות פירושה לבחור לפעול מתוך הכרה בצורך הקיים, ומתוך גישה של אחריות חברתית, זאת ללא צפייה לתגמול. ועדת הפרס המחוזית התרשמה מתרומתך המשמעותית למען החברה והקהילה".

טל מספרת: "בתחילת הקורונה התחלתי להתנדב בהבאת משלוחים לבתים של אנשים שהיו בבידוד. מלבד הנתינה אהבתי לראות את החיוך והתודה שציבור רחש להתנדבות של כולנו. בנוסף לזה, קיבוץ מגל הוא קיבוץ מאד גדול עם כ-1500 חברים ותושבים וההתנדבות גרמה לי להכיר עוד ועוד אנשים שלא הכרתי". 
טל מספרת על ההדרכה בשבט צופי מגל: "בצופים אני מכיתה ד', כרגע מדריכה עם עוד שלוש חברות מקסימות את כיתה ט, המטרה היא להכשיר את המדריכים של השנים הבאות בשבט". 
ומסכמת: "בכל מקום אני מנסה לתת את המקסימום שלי. אם כל אחד מאיתנו יחשוב קצת על החברה ופחות על עצמו העולם יהיה יפה יותר".

זו השנה העשירית שבה מוענק אות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן ז"ל, במטרה לעודד את בני הנוער להתנדבות. אלעד הצטרף לתנועת "צופי האש" פאר הכרמל - קבוצת תלמידים מתנדבים אשר הוכשרה לסייע לשירותי הכבאות. הוא היה בן שש עשרה בלבד כשפרצה השריפה בכרמל בה נספה כאשר עזב באמצע שיעור בבית הספר ומיהר להגיע למקום ולהצטרף לשני לוחמי אש נוספים שהגיעו מעפולה במטרה להשתלט על האש שהשתוללה מסביב לאוטובוס הצוערים שנתקע בעיקול בכביש סמוך לבית אורן.  

הוספת תגובה חדשה