דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

רוצים לקחת חלק במשהו גדול ומשמעותי, להוביל שינוי בחברה הישראלית ולהתפתח אישית ומקצועית – זו ההזדמנות שלכם

יש לך מוטיבציה, רצון לשנות ולהשפיע על החברה הישראלית ותואר אקדמי (ללא תעודת הוראה) – יש לנו תפקיד שיכול להתאים לך. חותם היא תכנית למנהיגות חברתית חינוכית ייחודית – המיונים בעיצומם!
נפתחה ההרשמה לתוכנית חותם

חותם היא תוכנית למנהיגות חינוכית-חברתית הפועלת לכך שלכל ילד וילדה בישראל תהיה גישה לחינוך מצוין אשר יאפשר להם לבחור את עתידם, ללא תלות ברקע ממנו הם מגיעים. התכנית מכשירה אקדמאים/ות להוראה משמעותית ומעוררת השראה בפריפריה בישראל, במטרה ליצור קהילה איכותית של אנשי חינוך, מורים מעולים ומנהיגים הפועלים יחדהמתקבלים/ות לתוכנית מקבלים הכשרה ייחודית וכן שורה של הטבות ייחודיות, ליווי ותמיכה לאורך כל התוכנית, מלגת קיום ותעודת הוראה באישור המל"ג.

מיכל לוי
מיכל לוי

מיכל לוי, בוגרת תכנית חותם ומורה בבי"ס יסודי בנתניה, נולדה וגדלה בקיבוץ מעברות וזכתה למה שהיא מכנה "החינוך הטוב ביותר שאפשר לקבל", שם היא גרה גם היום ומגדלת ביחד עם בעלה את ילדם המשותף. השאיפה להשפיע על מערכת החינוך הביאה אותה לקחת חלק בתוכנית חותם: "אם יש דבר שמוציא אותי מדעתי זה חוסר שוויון. קשה לי להשלים עם זה שלא כל הילדים יקבלו חינוך כמו שאני קיבלתי, זה מתסכל אותי. לא מוכנה לקבל את העובדה שהמקום שבו נולדת יכתיב את סוג החינוך שתקבל, זה לא סביר בשום קנה מידה. 

למדתי סוציולוגיה ומנהל עסקים, אח"כ ייעוץ ארגוני, אבל עסקתי בחינוך בלתי פורמלי מאז שהשתחררתי מהצבא, וגם תוך כדי התואר התנדבתי בכל מיני ארגונים חברתיים. חיפשתי משהו עם ערך חברתי מוסף והגעתי לעמותת "חינוך לפסגות", שם הייתי מנהלת מרכז, מנהלת אזור ומנהלת פיתוח תוכניות הכשרות מנהלים. אחרי 5 שנים כאלה התגבש בי סופית הרצון לעבור לחינוך הפורמלי, והיה לי מאוד חשוב להמשיך לעבוד עם אוכלוסייה בפריפריה החברתית-גיאוגרפית. הייתה לי איזשהי התלבטות פנימית כזאת שבה שאלתי את עצמי, איפה אני משפיעה יותר? אין לי עדיין תשובה חד משמעית אבל אני חושבת שבתור מחנכת כיתה אני בסופו של דבר משפיעה יותר על הילדים."

לפרטים נוספים והרשמה לתוכנית >> https://bit.ly/2WVtwuw
 

הוספת תגובה חדשה