דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שילוב ידיים למען קיבוצי הגליל העליון

בתום מפגש מנהלי הקהילות בגליל העליון שהתקיים, הוחלט על הקמת 'שולחן' משותף של התנועה הקיבוצית, הארגון הכלכלי 'פיתוח הגליל' ומועצה אזורית הגליל העליון יקדם פתרונות לצרכי קיבוצים שפונו ואלו שלא פונו
מתפקדים במציאות חסרת תקדים. ליאור שמחה משוחח עם מנהלי הקהילות בגליל העליון
מתפקדים במציאות חסרת תקדים. ליאור שמחה משוחח עם מנהלי הקהילות בגליל העליון

ביום שלישי, 07.05.24, התקיים מפגש מנהלי קהילה בקיבוצי הגליל העליון בו התארח ליאור שמחה מזכ"ל התנועה. הפורום התארח בקיבוץ שמיר ואורגן על ידי מיכל, מנהלת קהילת גדות וזוהר ליפקין (הגושרים) מלוות קיבוצי הגליל העליון מטעם התנועה.

במפגש הציג ליאור את הצוות שמינה בראשות זוהר למיפוי צרכי קיבוצי הגליל העליון בשיתוף פיתוח הגליל והמועצה. המפגש התקיים באווירה נעימה שלוותה באזעקות צבע אדום. שמחה סקר בפני מנהלי הקהילה את הפעילות הרוחבית של התנועה בקיבוצי העוטף, הגליל המערבי והגליל העליון. מנהלי הקהילה 'הציפו' ושיתפו בקשיים אותם הם פוגשים במלחמה, קיבוצים מפונים ואלו שלא פונו (80 קיבוצי קו העימות) ודרום העמק. במפגש עלתה קשת רחבה של נושאים וצרכים שאינם מקבלים מענה מספק, או כלל לא מקבלים מענה מהמדינה וגופים נוספים.

סוכם כי הצוות שהוקם לליווי קיבוצי הגליל העליון ימפה צרכים בכל הקיבוצים, ו'שולחן' משותף של התנועה, פיתוח הגליל והמועצה האזורית יידונו הצרכים והיכולת של כל הגופים להמשך טיפול בהם. מנהלי הקהילה הודו לליאור ולאיילת הריס, מנהלת אגף חברה וקהילה בתנועה, על הביקור והרוח החדשה והרצון הטוב שהביא איתו עם היבחרו לתפקיד מזכ"ל התנועה.

הוספת תגובה חדשה