דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שר האוצר הודה: נעשו עיוותים בתיקון חוק המים

מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "שמח שהשר כחלון הקשיב לנו. נמשיך ונפעל לתיקון החוק ולחיזוק החקלאות וההתיישבות"
מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר ושר האוצר משה כחלון

"החלטת שר האוצר משה כחלון לבצע תיקונים בחוק המים לטובת החקלאות: החלטה נכונה וצודקת", כך אמר מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר ובירך את שר האוצר משה כחלון בעקבות דבריו השבוע בטקס בגליל העליון בהם אמר כי "נעשו טעויות בתיקון חוק המים" וכי החליט לבצע בו תיקונים. 
מאיר אמר כי "בשיתוף יו"ר האופוזיציה והמחנה הציוני, יצחק הרצוג, עשיתי מאמץ אדיר לשנות את האיוולת הזאת שהייתה מחסלת את החקלאות בישראל. אני שמח ששר האוצר, משה כחלון, הקשיב לנו והורה לאנשי משרדו להביא לתיקונים בחוק. מדובר בהחלטה נכונה וצודקת של השר".
ניר מאיר הוסיף כי "כל מה שביקשנו הוא שימשיכו לאפשר לזרוע בדמעה ולקצור ברינה, כל זאת במחיר מים שפוי. נמשיך ונפעל לתיקון החוק ולחיזוק החקלאות וההתיישבות".
כאמור בתחילת השבוע אמר שר האוצר, משה כחלון: "לפעמים קיימים גם עיוותים ברפורמות, רפורמת המים הייתה חשובה וחייבת להתבצע, נגרמו בה עיוותים ואני מבטיח- זה יתוקן עד השקל האחרון גם בנושא אדמות הכבול. מחר עם חזרתו של אודי אדירי ארצה נשב ונפתור את הבעיה". הדברים נאמרו בטקס של מכון המחקר מיגל (מכון ידע גליל) והחברה לפיתוח הגליל בו הוענקו תעודות "יקירי מיגל" לשר כחלון ולשר המדע אופיר אקוניס. 

הוספת תגובה חדשה