דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"אנחנו מתכוונים לצאת מהוועידה עם תכנית פעולה מעשית, לחיזוק ההשפעה והמעורבות של הקיבוצים והתנועה בחברה הישראלית"

ועידת התנועה

המשנה למזכ"ל התנועה הקיבוצית, גיל לין, הציג הבוקר (חמישי) במועצת התנועה את התוכנית הצפויה לוועידת התנועה שתתקיים בחודש הבא.
הוועידה, אשר הסלוגן שלה "קיבוציונות – מאז ולתמיד", תוקדש להגדרת מקומה ותפקידה של התנועה הקיבוצית בחברה הישראלית במאה ה- 21, ואזכור העשייה הרבה של התנועה עד היום, בסימן 80 שנה לחומה ומגדל ו-50 שנה להתיישבות בגולן.
המשנה למזכ"ל פירט את הנושאים בהם תדון הועידה ובתוכם: צמיחה, צעירים, קואופרציה, התיישבות, יהדות וחינוך. בכל אחד מהנושאים יגישו המשתתפים הצעת החלטה לצירי הועידה.
לין הוסיף ואמר: "יש לזכור כי הוועידה היא המוסד העליון של התנועה הקיבוצית, זה אשר מתווה את המדיניות וקובע את האסטרטגיה שלה. מבחינתנו, הועידה היא נקודת ציון חשובה לעתיד התנועה ולעשייה של חברי הקיבוצים בחברה הישראלית. אנחנו מתכוונים לצאת מהוועידה עם תכנית פעולה מעשית לחיזוק ההשפעה והמעורבות של הקיבוצים והתנועה בחברה הישראלית, ולכן יש חשיבות גדולה במיוחד להשתתפות הנהגות הקיבוצים ואנשי מפתח מכל קיבוצי התנועה. המדיניות שתוגדר ותוכניות הפעולה הנגזרות ממנה, תצאנה לפועל לאחר הועידה, ואף קיבוץ לא יוכל להגיד שלא התייעצו איתו וביקשו את דעתו.
הצעות ההחלטה לקראת הוועידה הופצו לקיבוצים ואני קורא לכל הקיבוצים לקיים עליהן דיון ולגבש את עמדתם ביחס להצעות אלה. כמו כן על כל הקיבוצים למנות בהקדם את נציגיהם לוועידה, כי רק מי שמגיע– משפיע!"

הוספת תגובה חדשה