דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בחירות לכנסת ה-22 - דף הנחיות מספר 3

לכבוד: נאמן/ה בקיבוץ - מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה
מחוז הקיבוצים
מחוז הקיבוצים

20.8.19

כאמור הבחירות לכנסת ה-22 תתקיימנה בתאריך 17.9.2019.
אנו נערכים לקראת יום הבחירות וליום הבחירות בקיבוצים. להלן מספר עדכונים:

מטה מחוז:

הוקם מטה במחוז, אשר מרכז את מכלול הפעילויות הנדרשות מול הקיבוצים והמפלגה.

חניק מרשק - מנהלת המטה, נייד - 052-2578279
גברי ברגיל - נבחר המחוז, מרכז את ההסברה והתקשורת, נייד - 050-4003000
דין רז - מרכז אזור מרכז דרום, נייד - 052-4436964
דורון פז - מרכז אזור מרכז צפון, נייד - 052-5017096
מירלה מקושבסקי - מטה מרכזי במחוז, נייד - 052-2302081

צוות מקומי בקיבוץ:

כפי שהוצג בתוכנית העבודה של המחוז, חשוב להקים בכל קיבוץ צוות מקומי ורב-דורי, אשר יפעל יחדיו לקידום ההצבעה למפלגת העבודה-גשר. אנו מבקשים להשלים מהלך זה. במידה והנך מכיר/ה חבר/ה בקיבוץ שיכול לסייע לכם נשמח שתעדכנו אותנו. אנו יכולים לעזור בשיחה בניסיון לרתום אותם.

איוש קלפיות:

  1. מעבירה כאן את טבלת איוש הקלפיות בקיבוצים, לפי איוש התפקיד (יו"ר, סגן וחבר) ע"פ החלוקה למפלגות, כפי שנקבע ע"י ו. הבחירות המרכזית.
  2. קיבוץ בו מופיע תפקיד מטעם מפלגת העבודה - יש לאייש בשתי משמרות, רק חברי מפלגה. להוסיף הפרטים: שם מלא, מספר תעודת הזהות, תאריך לידה, טלפון נייד, אימייל, לציין באיזו משמרת: ראשונה או שנייה. לא ניתן לשבת יום שלם.

האיוש מטעם המפלגה בשכר

  1. במרבית הקלפיות בקיבוצים אין הקצאה לתפקיד למפלגת העבודה (ההקצאות נקבעות בוועדת הבחירות המרכזית לפי מספר המנדטים בבחירות לכנסת האחרונה). לכן, אנו חייבים לאייש את הקלפיות במתנדבים!!! שיבוץ זה הוא ללא שכר, והוא קריטי לשמירה על הקלפי מזיופים. גם כאן מבקשת להעביר את הפרטים של החברים: שם מלא, מספר תעודת זהות, תאריך לידה, טלפון נייד, אימייל. אין הגבלה במספר השעות להתנדבות זו, אפשר לשבץ כמה חברים שרוצים. אם זאת חשוב לציין שרק אדם אחד יוכל לשמש כמשקיף בכל עת (למשקיף זכות הכניסה לקלפי).
  2. את הפרטים יש להעביר אלינו בהקדם למייל: politit-takam@tkz.co.il . אנו נעביר את שיבוץ בעלי התפקידים בשכר למפלגה.
  3. העברת כתבי המינוי (בתפקיד, בהתנדבות) נעביר אליכם, לאחר שנקבל מהמפלגה למייל האישי של היושבים בקלפי, כמה ימים לפני מועד הבחירות.

ספר בוחרים:

  1. אנו מחכים לקבל מהמפלגה את ספר הבוחרים, לכל קיבוץ, בימים בקרובים.
    כשנקבל את הספר, נעביר אליכם במייל.
  2. בינתיים, או אם לא נקבל במועד את הספר, ניתן להשתמש בספר הבוחרים לכנסת ה-21, אשר נשלח אליכם לפני הבחירות הללו במייל. מי שלא מוצא רשאי לפנות אלינו.
  3. הגעה לאיתור מקסימלי של תומכים ומתלבטים, שניתן יהיה להמריץ אותם להצבעה ביום הבחירות. המפלגה לקחה על עצמה לקיים סבב טלפוני לחברים בכל קיבוץ, למפות את התומכים והמתלבטים, אותם יש להביא להצביע ביום הבחירות.

לשם כך אנו זקוקים לרשימת החברים והטלפונים. מבקשת להעביר דחוף למייל, או בווטסאפ - לדורון פז או דין רז. עזרו לנו לעזור לכם.

הסברה ותקשורת וצבע:

  1. חומרי הסברה יישלחו אליכם (בווטסאפ או במייל) - להפצה לכלל החברים בקיבוץ, באמצעי התקשורת השונים, כמו: בווטסאפ, אימייל, עלון ועוד. זוהי תקשורת זמינה ומהירה להפצה. כמובן שאין זה מחליף את השיח האישי.
  2. בשבועות הקרובים יפורסמו מאמרים, ראיונות ועוד בעיתונות הקיבוצית (עמיר פרץ, אורלי לוי אבוקסיס, גברי ברגיל וחגי רזניק). אפשר להשתמש גם בהם לשכנוע החברים.
  3. כנסים בקיבוץ/ באזור: אנו שוקדים כל העת לקיים מה שיותר כנסים ומפגשים עם חברי כנסת ומועמדי העבודה-גשר. עד כה התקיימו לא מעט כנסים ומפגשים בקיבוצים ובאזורים. חשוב להמשיך ולקיים זאת עד לבחירות. נותרו עוד כמה שבועות. על מנת לארגן כנס אצלכם, אנא פנו בהקדם לדין או דורון. זו הזדמנות לקיים שיח פנים מול פנים.
  4. צבע - חלוקת פלריגים לתלייה בכניסה לקיבוץ, בקיבוץ עצמו ובאזור. באחריות דורון ודין. עד כה חולקו לא מעט פלריגים לקיבוצים. מי שזקוק לחומר נוסף - נא לפנות אליהם ישירות.

 

בהצלחה לכולנו, כל קול קובע
חניק, גברי, דין, דורון ומירלה

 

הוספת תגובה חדשה