דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ד"ר אדם הישראלי מונה לראש התכנית בחינוך לביה"ס היסודי וראש החוג לחינוך במכללה סמינר הקיבוצים

ד"ר הישראלי, בן וחבר קיבוץ גבעת חיים איחוד חקר ולימד לאורך השנים במספר תחומים וביניהם: אי שוויון בחינוך ובהשכלה הגבוהה, יחסי בית ספר והמשפחה, חינוך בלתי פורמלי והחינוך הקיבוצי
ד"ר אדם הישראלי מונה לראש התכנית בחינוך לביה"ס היסודי וראש החוג לחינוך במכללה סמינר הקיבוצים
סמינר הקיבוצים. צילום: ענת גרא

ד"ר הישראלי הוא בוגר מכון מנדל למנהיגות חינוכית והיה ממקימי תנועת הבוגרים של "המחנות העולים" ומזכיר קיבוץ נערן בבקעת הירדן. ד"ר הישראלי מחליף בתפקידו את ד"ר איריס בקשי.

עבודת הפוסט דוקטורט שלו במכון מופ"ת עסקה במעורבות הורים בתהליכי שינוי של בתי ספר ובמחקר המשך הוא בוחן את מעורבות ההורים לאור משבר הקורונה.

בתפקידיו הקודמים במכללת סמינר הקיבוצים עמד בראש היחידה למעורבות חברתית, חבר בהנהלה האקדמית של המכללה,  יו"ר ועדת ההיגוי של תוכנית "תקווה ישראלית" ועוד.

אדם

"אני שמח ומודה על האתגר החדש. הכשרת המורים נמצאת בתוך תהליך שינוי מעמיק וצריכה להוביל את החינוך בישראל למאה ה-21. מורים ומורות בעידן התפוצצות המידע כבר לא צריכים "להעביר את החומר" לתלמידים, אלא לטפח בהם מיומנויות וכשירויות של למידה וחקר, לשמר את הסקרנות שילדים באים איתה מהגן, לעודד יצירתיות ויזמות ועוד. אני אשים דגש בהכשרה על הנושאים של מעורבות חברתית, אקטיביזם וחינוך בלתי פורמלי לצד יזמות וחדשנות פדגוגית.

החל מהשנה הקרובה, הכשרת המורים בסמינר הקיבוצים בנויה כמסלול ישיר לתואר שני ומכוונת לפרופיל גבוה של צעירים וצעירות שרואים בעצמם מנהיגים חינוכיים ורוצים לקבל בסיס מעמיק ועדכני. אם יש בסביבה שלכם מי שהייתם רוצים לראות מורים של הילדים שלכם – יש לנו מסלול מאתגר עבורם".

צילום ד"ר אדם הישראלי - אפרת אשל. באדיבות יח"צ סמינר הקיבוצים

הוספת תגובה חדשה