דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הנוער במשמרות זוכר את מאיר אריאל

בני הנוער במועצה האזורית מנשה יצרו פינת הנצחה למאיר אריאל ז"ל לציון יום השנה למותו. במיצג, שממוקם בחצר מועדון הנעורים, מופיעות עטיפות שני אלבומים של אריאל, "שירי חג ומועד ונופל" ו-"רישומי פחם". בתו, שירז: "אנחנו בטוחים שאבא רואה את פינת ההנצחה ומחייך לעצמו בהנאה"
פינת ההצחה לאיר אריאל במועדון הנעורים במשמרות
פינת ההצחה למאיר אריאל במועדון הנעורים במשמרות

מאיר אריאל ז"ל אחד האייקונים הגדולים בתרבות ישראל נפטר לפני 22 שנים. אריאל נולד ופעל בקיבוץ משמרות אשר במועצה האזורית מנשה במשך שנים רבות. בשבוע הבא (18/7) יחול יום השנה לפטירתו, והנעורים של משמרות החליטו ליצור מיצג לזכרו. המיצג הוקם במסגרת יוזמה של מחלקת הילדים והנוער במועצה להקמת פינות הנצחה ביישובים. המיצג לזכר אריאל ממוקם בחצר מועדון הנעורים במשמרות, ומופיעות בו שתי עטיפות אלבום אייקוניות של אריאל: הראשונה דמותו של אריאל מוצץ גבעול על עץ אקליפטוס מעטיפת אלבומו "שירי חג ומועד ונופל", השנייה עטיפת אלבום המופת "רישומי פחם".

בתו של מאיר אריאל ז"ל שירז, התרגשה מאד מהמחווה: "משפחת אריאל שמחה מאד על היוזמה. מרגש מאוד לראות כי בני הנוער של משמרות שעדיין לא נולדו כשהוא נפטר, מודעים ונכונים ויזמו את הקמת פינת ההנצחה במועדון הנוער בהשראת מאיר אריאל. אנחנו בטוחים שאבא רואה את פינת ההנצחה ומחייך לעצמו בהנאה . יישר כוח גדול לבני הנוער. הפינה לזכרו שיצרו ביני הנוער מהווה את היתד הראשונה לפרויקט להקמת מרכז מאיר אריאל בקיבוץ משמרות" הוסיפה שירז.

ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה: "מאיר אריאל הוא אייקון וסמל לאומי ומקומי. שירים רבים שלו שזורים בחייה של המועצה שלנו 'המעורבבת', בה חיים יהודים, ערבים, חילונים ודתיים יחדיו, בדו קיום. הקמת פינת ההנצחה לאריאל, כמו פרויקט ההנצחה כולו ביישובים, הינה בעל ערך ערכי רב למונצחים ולבני הנוער עצמם".

הוספת תגובה חדשה