דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

חוגגים חמישים שנה לתכנית מתנדבי חו"ל בקיבוצים

"המתנדבים חוזרים למדינתם כשהם השגרירים הטובים ביותר של הקיבוץ ושל מדינת ישראל ומעידים כי חוויה זו היא חוויה מכוננת ומשנה חיים עבורם". אירועי שנת ה -50 מיועדים למתנדבי העבר שגרים בארץ ובחו"ל ולבני משפחותיהם והם כוללים טיול בן שלושה ימים בצפון להכרת סוגי ההתיישבות הקיבוצית, מסיבת ריקודים ובירה בפאב בתל אביב וביקור בקיבוצים בהם התנדבו.
חמישים שנה למתנדבים

השנה יציינו בתנועה הקיבוצית חמישים שנה לתוכנית המתנדבים בקיבוצים. ראשוני המתנדבים החלו להגיע לישראל בשלהי שנת 67' לאחר מלחמת ששת הימים, ולמרות שעם השינויים בקיבוצים גם מספרם של המתנדבים פחת עם השנים, עדיין מגיעים מידי שנה לקיבוצים ברחבי הארץ מאות מתנדבות ומתנדבים. 

איה שגיא, מנהלת מחלקת מתנדבי חו"ל בתנועה: "תכנית מתנדבי חו"ל בקיבוצים, קולטת מדי שנה כ- 700 צעירים בגילאי 18-35 מכל העולם, לתקופת התנדבות של בין חודשיים לשנה בעבודות בתחום ענפי השירות, החקלאות, בתי אריזה, תיירות ותעשייה. תרומתם של המתנדבים לקיבוצים בולטת לא רק בהיותם כוח אדם זמני ויעיל אלא בכך שהם מהווים תוספת חברתית-תרבותית רעננה ובינלאומית. המתנדבים חוזרים למדינותיהם כשהם השגרירים הטובים ביותר של הקיבוץ ושל מדינת ישראל ומעידים כי חוויה זו היא חוויה מכוננת ומשנה חיים עבורם.  אנחנו נרגשות ושמחות לבשר על פתיחת ההרשמה לאירועי שנת ה- 50 כמו גם על השקת אתר מתנדבי חו"ל החדש שלנו - www.kibbutzvolunteers.org.il 

אירועי שנת ה -50 מיועדים למתנדבי העבר שגרים בארץ ובחו"ל ולבני משפחותיהם והם כוללים טיול בן שלשה ימים בצפון להכרת סוגי ההתיישבות הקיבוצית, מסיבת ריקודים ובירה בפאב בתל אביב וביקור בקיבוצים בהם התנדבו. לפרטים והרשמה כנסו לעמוד הבית של האתר.

לשאלות ניתן לפנות לאיה שגיא:
050-7677939
aya@kibbutzvolunteers.org.il

הוספת תגובה חדשה