דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מה, כבר נגמר? נסגרה ההרשמה לרפסודיה

שנת ההפסקה הכפויה כתוצאה ממגבלות הקורונה עשתה את שלה, וההרשמה לרפסודיה של התנועה הקיבוצית נסגרה בזמן שיא של פחות משבוע. תוך מספר ימים הגיעו באגף חינוך למספר נרשמים מקסימלי, בהתאם להגדרות הבטיחות ובהלימה למענה החינוכי של הרפסודיה, כאשר יותר מ-2400 בני נוער נרשמו לשלושת המחזורים השונים. נתראה על הרפסודה!
נתראה על הרפסודה. צילום: ניר לביא
נתראה על הרפסודה. צילום: ניר לביא

רק ביום שלישי שעבר נפתחה ההרשמה לרפסודיה המסורתית של התנועה הקיבוצית, לאחר הסרת כל מגבלות הקורונה, ובתחילת השבוע הנוכחי הודיע אגף חינוך של התנועה למנהלי החינוך והמדריכים החברתיים בקיבוצים כי ההרשמה נסגרה לאור ריבוי הנרשמים. בימים הקרובים הקבוצות שהסדירו הרשמה ידייקו את מספר המשתתפים וייתכן ותתאפשר הצטרפות של קבוצות הרשומות ברשימת המתנה.

דבי ברא"ס, ראשת אגף חינוך, אומרת כי "החזרה לשגרת הפעילות והרצון למפגש של בני נוער במפעל חינוכי לחופה של הכנרת יצרו ביקוש בהיקפים מרביים. אנו מבינים את התסכול המלווה את כל מי שרוצה להיות חלק מהמפעל ולא יתאפשר לו, ומזכירים לכולם שהרפסודיה היא מפעל חינוכי רב-גילי, ונשמח לפגוש אתכם במפעלים הבאים (מסע י"ב וכנס י"א).

לקראת התכנון של שנת הפעילות הבאה ניקח בחשבון את הביקוש הגובר, ונתייחס לקיבוצים שלא יצליחו לצאת השנה לרפסודיה. בכל מקרה, אנו מאחלים פעילות קיץ חינוכית בטוחה, מלאת עשייה משמעותית ומהנה!".

אורי פלד נקש, מנהל "שבילים", מבקש להדגיש את היערכות אגף החינוך לקראת הרפסודיה, והמחויבות של צוות הרפסודיה לתת מענה, תמיכה ומעטפת למדריכי הנעורים בהובלת הקבוצה. "אנו תופסים את המפעל החינוכי כחלק מהרצף החינוכי השנתי, והציפיה מכל מדריך היא למנף את השהייה בשטח לעשייה חינוכית מיטבית, אשר הופכת כל אתגר להזדמנות".

הוספת תגובה חדשה