דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

משקארד יהפוך למועדון הצרכנות הראשון בישראל שמחלק רווחים לחברים

משנים את כללי המשחק
מועדון משק כארד

משקארד, מועדון הצרכנות של תושבי הקיבוצים והמושבים, יהפוך לראשון בישראל שחולק עם בעליו שהם גם לקוחותיו את רווחיו, כך הודיעה היום (חמישי) קבוצת משקי הקיבוצים. בעקבות הצלחת משקארד, המועדון יחלק לקיבוצים החברים בו כ- 2.5 מיליון שקלים.
 
"הייחוד שלנו הוא שאנחנו מייצרים ערך מוסף ללקוחות שלנו", הסביר ניר ברקאי, מנכ"ל הסחר במשקי הקיבוצים. "אנחנו גם מציעים להם עסקאות משתלמות ביותר, בתחומים שהכי מעניינים אותם, וגם חולקים איתם את ההצלחה שלנו. זה ההבדל הגדול בין החזון העסקי של משקי הקיבוצים לתאגידים שאכפת להם רק משורת הרווח של עצמם".
 
מועדון משקארד הוקם בשיתוף עם חברת ישראכרט, לפני קצת יותר משנתיים. כיום הוא מכיל כ-50 אלף חברים מקיבוצים, מושבים ועובדי התעשייה הקיבוצית. המועדון נחשב כיום לאחד הגדולים בשוק ומציע הטבות ומבצעים במגוון גדול של קטגוריות. לקוחותיו פעילים ברמה החודשית בשיעורים הגבוהים בהרבה מהממוצע הארצי.
 
קבוצת משקי הקיבוצים היא התאגיד הגדול ביותר בתנועה הקיבוצית, המאגד פעילות עסקית של מאות קיבוצים. לקבוצה חברות הפעילות בתחומי האנרגיה, תיירות, נדל"ן, לוגיסטיקה, רכב, צרכנות ועוד. החברים בקבוצה ובעליה הם הקיבוצים.
 
משקי הקיבוצים יחלו השנה בחלוקת דיבידנד, בסך של כ-20 מיליון שקלים, לחבריהם – 270 קיבוצים ומושבים שיתופיים – לאחר מספר שנים ללא חלוקה. הסכומים שכל קיבוץ צפוי לקבל רק עבור פעילות משקארד, גבוהים ומתווספים לכל אותן אלפי הטבות והנחות משמעויות מהן נהנים חברי משקארד.

הוספת תגובה חדשה