דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עוטפים את השבים

מהתנועה באהבה: בשבועיים האחרונים הגיעו פעילי ופעילות התנועה הקיבוצית למקום מגוריהם של 60 משוחררים ומשוחררות משבי החמאס כדי למסור להם תיק שהוכן במיוחד עבורם גדוש במתנות ובכל טוב שיחמם את לבם וינעים את זמנם בבית לאחר התופת שעברו
איתן יהלומי בן ה-12 מניר עוז ששוחרר משבי החמאס מקבל את תיק המתנות לשבים מהתנועה הקיבוצית
איתן יהלומי בן ה-12 מניר עוז ששוחרר משבי החמאס מקבל את תיק המתנות לשבים מהתנועה הקיבוצית

כל תיק הכיל בגדים והנעלה במידות מדויקות עבור כל מקבל, צעצועים לילדים, מארז פינוקים מתוק וגלויה מטעם התנועה הקיבוצית. בימים אלו היוזמה מתרחבת ונארזים תיקים גם עבור העובדים הזרים ששבו מידי חמאס וכן בעבור שורדי מסיבת ׳הנובה׳.

שיר גורן, מנהלת מחלקת מעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית שהובילה את מבצע החלוקה, אומרת: "אנו מוקירים את הזכות לעטוף באהבה את מי ששב מידי החמאס, לחבק ולחזק. התנועה הקיבוצית תחלק עוד עשרות תיקים בהמשך ותקוותנו הגדולה היא שבמרלו"ג שהקמנו יארזו תיקים נוספים לכל מי שעדיין חטוף בעזה, ושכולם ישובו אלינו במהרה. אני מבקשת להודות לארגונים מהארץ והעולם שהתגייסו לטובת המיזם, וביניהם לחברת 'קל גב' על תרומת התיקים במחיר עלות, ל"חמ״ל צעצועים" בהובלת טל שרייבר ואהרון הוכברג על תרומת צעצועים לילדים, לחברות Nike ו-smartaid שתרמו ביגוד והנעלה, לחברת שטראוס על מארזי הפינוקים ולביטוח חקלאי.

משפחותיהם של השבים התרגשו מהמחווה, ותגובת הילדים הנרגשים מהצעצועים החדשים לא הותירה עין יבשה. ראומה, אמה של גלי טרשצ'נסקי בת ה-13 שנחטפה מבארי ושוחררה מהשבי לאחר חודשיים, מסרה כי התיק היה ״המתנה הכי נחוצה שקיבלנו". יואב אנגל, אביו של אופיר בן ה-17 מרמת רחל שנחטף גם הוא מבארי, מוסיף: ״אנחנו רוצים למסור תודה ענקית לתנועה, בעיקר על היחס והמחשבה ובנוסף על המתנה הנדיבה".

הוספת תגובה חדשה