דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

1 בספטמבר מתוח בגליל. מזכ"ל התנועה: "אנחנו מחזקים את ידיהם של חברינו בקיבוצים ובישובים בגליל העליון ונכונים לסייע בכל דבר"

אחה"צ לא שקט עבר על קיבוצי וישובי הרי נפתלי בגליל העליון, ביום ראשון האחרון. האירוע החל עם ירי טיל נ"ט אל עבר שטח ישראל שנחת ממש בסמוך לשער קיבוץ יראון. צוות הכיבוי בכיתת הכוננות של הקיבוץ השתלט במהירות על האש. צה"ל הגיב לאירוע בירי אל שטח לבנון. 
אחה"צ לא שקט בגליל העליון. התנועה בקשר עם הקיבוצים

אחה"צ לא שקט עבר על קיבוצי וישובי הרי נפתלי בגליל העליון. האירוע החל עם ירי טיל לעבר ישראל שפגע בגדר קיבוץ יראון. צוות הכיבוי בכיתת הכוננות של הקיבוץ השתלט במהירות על האש. כידוע צה"ל הגיב לאירוע בירי אל שטח לבנון. 
בהמשך אחה"צ יצאו הוראות לקיבוצי ויישובי האזור, וכן לחלק מהקיבוצים והישובים בעמק החולה ובמועצה האזורית מטה אשר שעל התושבים להישאר בבתיהם. כמו כן בוטלו עבודות חקלאיות בקרבת הגבול וחלק מפעילות המועצה. 
רכז האזור מטעם התנועה והמועצה האזורית, רמי פלג, יצר קשר עם הקיבוצים הסמוכים לאיזור האירוע, וליאת פאר רכזת האזור הגליל המערבי, יצרה קשר עם הקיבוצים באזור שלה. מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, שוחח עם אסף אבנעים, המנהל העסקי של קיבוץ יראון שמסר לו על המצב בקיבוץ. 
מזכ"ל התנועה: "אנחנו מחזקים את ידיהם של חברינו בקיבוצים ובישובים בגליל העליון. מסרתי להם את תמיכתנו ושאנחנו נכונים לסייע בכל דבר. רק לאחרונה הייתי ביראון וראיתי קיבוץ פורח. אני מתכוון לחזור לשם ממש עוד מעט לחגוג עם חברי הקיבוץ את חג השבעים של הקיבוץ. זו התשובה שלנו לכל דבר מסוג זה".

ניר מאיר שוחח גם עם ראש המועצה האזורית, גליל עליון, גיורא זלץ, שיבח אותו ואת המועצה על הפעילות המהירה וקור הרוח, והציע כל עזרה שיצטרכו.

הוספת תגובה חדשה