דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ECOתון - ההאקתון של מרחב הנגב המערבי

איגוד התעשייה הקיבוצית בשיתוף המכללה האקדמית ספיר ומרחב החדשנות Southup במועצה אזורית שער הנגב קוראים לכם לקחת חלק פעיל ב ECO-תון, האקתון דיגיטלי העוסק באתגרי קיימות בעולמות התעשייה
ECOתון - ההאקתון של מרחב הנגב המערבי

מרחב הנגב המערבי עשיר בתעשייה ובחקלאות מתקדמות, ביכולות אקדמיות ובהון אנושי מגוון. לצד זאת, הייחודיות של התנאים בו מזמנת התמודדות עם אתגרים רבים כגון מפגעים סביבתיים ואקולוגיים הנובעים מפיתוח תעשייתי מהיר, צרכי חקלאות משתנים, התמודדות עם השלכות של אקלים משתנה וכמובן ההתמודדות הייחודית של יישובי העוטף עם אתגרים ביטחוניים, חקלאיים וסביבתיים.

מטרת ההאקתון:

  • פתרון אתגרים וצרכים בתעשייה ובחקלאות האזורית והעולמית;
  •  קידום תהליכים חדשניים באמצעות העלאת רעיונות יצירתיים;
  • יצירת חיבור בין אנשי תעשייה, מומחי תוכן ומנטורים מקצועיים, סטודנטים ותושבי האזור.

האתגרים נעים סביב תחומים מרכזיים שבהם לאתגרי קיימות – בארגון, במפעל, בענף החקלאי, בשרשרת האספקה או מול דרישות השוק, הרגולציה או הלקוחות יש השפעה ניכרת על הסביבה, החברה והכלכלה. לאתגרים אלו יוצעו רעיונות לפתרונות חדשניים ובני קיימא. זוהי הזדמנות לניסיון מעשי, עיסוק בתחומי חדשנות בליווי מנטורים ויועצים, תהליכי תיכנון כתף אל כתף עם אנשי מקצוע והרבה הרבה תחושת הגשמה עצמית בלעשות משהו טוב לעולם ולנגב.

ההאקתון פתוח לכולם, חובבי.ות חדשנות, פעילים.ות קיימות וסביבה, אנשי.ות תעשייה, סטודנטים.ות , תושבים.ות האיזור וכל מי שרואה את האתגרים כמעניינים. לא נדרש רקע טכנולוגי או ניסיון קודם בייזום פרויקטים. מה כן נדרש ? רעיון טוב, רצון טוב, מוטיבציה ומוכנות לפתח מיזם במהלך ההאקתון. זו ההזדמנות שלכם ליזום, ליצור ולחדש!

לוח זמנים:

  • 8.3 - אירוע ההזנקה בזום להיכרות עם האתגרים  
  • 8-11.3.21 - הרשמת משתתפים;
  • 18-19.3.21 - האקתון!!!

בואו נפתור את האתגרים יחד!!!

לפרטים נוספים על ה-ECOתון והרשמה - https://ecothon.co.il/

הוספת תגובה חדשה