דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יום עיון בנושא פיתוח משאבים כלכליים בקיבוץ של משקי הקיבוצים

ביום שלישי, 02.03.21, מקיימת משקי הקיבוצים יום עיון שיעסוק בהיבטים המשפטיים, הכלכליים והמעשיים של יזמויות פיתוח זכויות הקיבוץ במקרקעיו. יום העיון יתקיים באמצעות הזום
יום עיון בנושא פיתוח משאבים כלכליים בקיבוץ של משקי הקיבוצים

בשנים האחרונות החלה משקי הקיבוצים לפעול בתחום פיתוח זכויות הקיבוץ במקרקעיו. תחילת הפעילות בתחום המסחרי במסגרת שותפות "משקי עטיה מניבים בקיבוצים" ובהמשך בתחום הקמת יחידות קטנות במסגרת "בית בקיבוץ".

ביום שלישי, 02.03.21, בין השעות 10:00-12:30, מקיימת משקי הקיבוצים יום עיון שיעסוק בהיבטים המשפטיים, הכלכליים והמעשיים של יזמויות פיתוח זכויות הקיבוץ במקרקעיו. יום העיון יתקיים באמצעות הזום, הושקעו בו מאמצים רבים כדי לעשותו מעניין ונגיש, גם באילוצי הריחוק החברתי, והוא מיועד למנהלי עסקים, יושבי ראש, מנהלי קהילה וכל העוסקים בקרקע ונכסים בקיבוץ.

מטרת יום העיון, מעבר להצגת ההיבטים הכללים של נושא הזכויות בקרקע הינה להציג את תפיסת משקי הקיבוצים לתחום זה ואת המקום שמשקי הקיבוצים רואה לשיתופי פעולה בין משקי הקיבוצים וחברות הבנות שלה לבין הקיבוצים שרוצים לפתח את משאביו הקרקעיים תוך ראיה כוללת את המגזר הקיבוצי, התמורות המתרחשות וההזדמנויות הגלומות לקיבוצים.

את יום העיון יפתחו רן רונן, מנכ"ל משקי הקיבוצים ומיכי דרורי, מנהל המחלקה המשפטית של התנועה הקיבוצית, ובמהלכו יתקיימו הרצאות של עו"ד רמי צידון, רו"ח גדי בארי, אמנון סודרי, דלית עטיה וניב תורן, והרצאת אורח של פרופ' יוסי יסעור על קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות. בסיום היום יתקיימו מעגלי שיח עם המרצים.

ההשתתפות ביום העיון אינה כרוכה בתשלום אך מחוייבת בהרשמה מראש. לפרטים והרשמה: anata@mishkei.co.il

מועדי האירוע
מועד תחילת האירוע
מועד סיום האירוע