דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הקשיבי בקולן. הקשיבי בקולך

לקראת היום הבינ"ל למאבק באלימות כנגד נשים אשר מצויין מדי שנה בתאריך 25.11, יצרה יזמית ההייטק שירן מלמדובסקי סומך, בשיתוף עם גופים נוספים, את הסרטון "הקשיבי בקולי", העושה שימוש בתמונות מקוריות של חמש נשים שנרצחו על ידי בני זוגן ומנפיש אותן כדי להעלות את המודעות לזוגיות מסוכנת ופרידה בטוחה

 

את הנשים משחקות חמש שחקניות שנבחרו בהתאם לגיל ולמוצא: מיכל סלה ז"ל בגילומה של מלי לוי, אסתר אהרונוביץ ז"ל בגילומה של אוולין הגואל, מרין חאג' יחיא ז"ל בגילומה של לונא מנסור ואסתר ברהני ז"ל בגילומה של רות אסרסאי. אחר עבודה מאומצת של חודשים רבים ושיתוף פעולה מצד משפחות הנשים שהתגייסו באומץ מתוך מתוך שליחות לקמפיין, אנו מקוות ומקווים שקולן של הנרצחות יהדהד אצל כולנו וימנע את המקרים הבאים. הקשיבי בקולן. הקשיבי בקולך. 

התנועה הקיבוצית לוקחת חלק במאבק באלימות כלפי נשים וקוראת לך - הכירי את הסימנים לזוגיות מסוכנת. אלימות מינית, נפשית, כלכלית וניסיונות שליטה, מסוכנים לא פחות מאלימות פיזית ולפעמים אפילו יותר.

הילית בן-צבי, מנהלת היחידה לקידום ששוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית, תנועת המושבים, ומרכז השלטון האזורי: "מדובר בקמפיין משמעותי מאוד שחשוב שיגיע לכל מוסד חינוכי ובית. כולי תקווה שיצליח למנוע את המקרה הבא".

יצאת ממערכת יחסים מסוכנת? רוצה לחזק נשים אחרות? העלי את הסיפור שלך לרשתות עם ההאשטאג #הקשיבי_בקולי. לחצו כאן לפרטים נוספים על הקמפיין ודרכי יצירת קשר עם מוקדי סיוע.

הוספת תגובה חדשה