דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שרת ההתיישבות ומזכ"ל התנועה הקיבוצית במסר מרגיע לקיבוצי העוטף

בפגישה שנערכה בין מזכ"ל התנועה ניר מאיר, השרה אורית סטרוק ואנשי משרדה ואנשי החטיבה להתיישבות, ביקשה השרה לשוב ולהדגיש בפני חברי וחברות הקיבוצים בעוטף ובכלל כי משימת השיקום והצמיחה האנושית בקיבוצים שנפגעו בשבעה באוקטובר היא משימתה של התנועה הקיבוצית ואנשיה הם שיחליטו כיצד לבצעה. כמו כן הובהר כי התכנית להקמת חבל מבואות ערד מתקדמת כמתוכנן

ביום ה' נערכה במשרד ההתיישבות פגישה בין אורית סטרוק שרת ההתיישבות לבין ניר מאיר מזכ"ל התנועה הקיבוצית. בפגישה לקחו חלק גם יו"ר החטיבה להתיישבות ישי מרלינג, מנכ"ל החטיבה הושעיה הררי ומנכ"ל משרד ההתיישבות אבי מאיר. ניר מאיר הגיע לפגישה עם נרי שוטן הפרוייקטור התנועתי להקמת הקיבוץ החדש במבואות ערד.

בתחילת הפגישה, הבהירו השרה ואנשיה כי התכנית להקמת חבל מבואות ערד מתקדמת כמתוכנן, כפי שסוכם מראש. עיקרה של הפגישה נסבה סביב סוגיית שיקום ואיכלוס קיבוצי הגדר שמסביב לרצועת עזה. השרה שבה והדגישה כי מבחינתה ומבחינת משרדה, משימת השיקום והצמיחה האנושית בקיבוצי הגדר היא משימתה של התנועה הקיבוצית וכי אין בדעתם למסור את ההתמודדות עם האתגר לידיים אחרות. כמו כן, הבטיחה השרה כי "משרד ההתיישבות והחטיבה להתיישבות יושיטו כל סיוע נדרש בכדי לתרום להצלחת התנועה בעמידה באתגר הציוני החשוב הזה".

ניר מאיר הודה לשרה סטרוק על דבריה והבטיח כי יביא אותם לידיעת חברי הקיבוצים המפונים, החוששים מאוד מכוונות הממשלה בנושא.

הוספת תגובה חדשה